Gå til innhold

Emmaljunga

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er prisen for denne i sverige? sånn ca. Og hvilke butikker nær svinesund selger emmaljunga?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gå inn på nettsidene til emmaljunga og søk derfra videre til forhandlere. jeg lette, men fant ikke noen forhandler i svinesund, men en som er ved bengtsfors,ved grensa litt lengre nord..... det er ikke sikkert alt stemmer, for jeg søkte forhandler i norge også, og fant ikke noen her i nærheten, men VET jo at flere butikker jeg har vært i har dette merket....

sjekket priser på bilsetet, og fant ut at forskjellen var så liten at det ikke lønte seg, men vognene er jo dyrere da....

Skrevet

kommer an på hvem vogn du skal ha hva pris forskjellen blir. forhandlere i svinesund vet jeg ikke! men jeg har akkurat bestilt emmaljunga duo edge

i sverige, her koster den 7800 el noe, der får jeg den får 6200 norske!

Skrevet

Hei.

Kattis babyshop i Strømstad (på veien inn til byen) selger Emmaljunga, de på Svinesund/Nordby har ikke Emmaljunga.

Skrevet

Jeg har akkurat bestilt emmaljunga edge duo bombi fra kattis babyshop i strømstad. Jeg betaler 7600 sek for vogna. Jeg har kjøpt vogn, exclusive stelleveske, og bilstol som hører til og som kan festes på understellet på vogna. Hele pakke tilsammen koster 8300 norske. Synes ikke det er gæernt i det hele tatt. Men jeg hadde tatt en tur innom kattis babyshop eller bare sendt dem en mail om pris og hva du vil ha. Jeg fant kattis sin hjemmeside gjennom emmaljunga sin hjemmeside, du finner det på søk butikk.

hilsen en som gleder seg stort til å få vogna ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...