Gå til innhold

Noen i Oslo m termin rundt 1 mai?


C

Anbefalte innlegg

Jeg bor i Gamle Oslo bydel, og skal flytte til Lambertseter til høsten. Lurer på om det er noen i nærheten som vil bli kjent - trillevenn? Venter en prins 1 mai, og har ei prinsesse fra før på 4 år. Forøvrig har jeg fått fødeplass på Ullevål, og jeg hører til helsestasjonen på Fyrstikktorget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

Jeg vil gjerne bli kjent! Bor på Lambertseter og venter en jente 26. april. Ikke lenge igjen nå - blir koselig med trilleturer utover våren og sommeren. Jeg har forresten også fødeplass på Ullevål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig. Hva med et treff på Lambertseter mandag el tirsdag neste uke? Foreslår kaféen på hjørnet ved Ica. Husker ikke helt hva den heter. Passer kl 12? Noen fler som vil være med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor også ved Lambertseter (karlsrud), og har termin 25. april. Sliter litt med bekkenet om dagen men er gjerne med på kafe besøk. Men har ikke peiling på hvor Ica butikken er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, det var de to eneste tidene jeg har andre avtaler den uka:) Men mandag skal jeg bare til JM rett borti gata, så hvis vi kan si 12.45 så passer det perfekt for meg. Jeg er også litt usikker på hvilken kafé du mener, men kan det være Oliven som ligger på hjørnet ved Rimi? Der er det i hvertfall ganske hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he. Ikke rart dere ikke skjønner hvor jeg mener. Var så sikker på at d var Ica, og ikke Rimi. Ja det er Oliven jeg tenkte på:) Ligger på Lambertseter senter. Kl 12.45 passer bra for meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter! Takk for sist. D var veldig hyggelig å møte dere. Håper vi kan bli mere kjent utover våren:) Nå har vi jo utvekslet nummere, slik at vi kan holde hverandre oppdatert og planlegge nye treff:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe hyggelig å bli kjent :-). Kansje treffes vi allerede på Ullevål i slutten av måneden...

 

Dere får si i fra når babyene kommer og så kan vi jo ta en trilletur sammen på lambertseter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...