Gå til innhold

Buhuu så skuffa..

Anbefalte innlegg

Skrevet

E så utruli lei nu på tredje dag på overtid. Magen heng snart tel knærn på mæ. I morgest kom det masse blodslim ut etterfulgt av masse harde kynnera. Va kjæmpevarm og urolig i kroppen og gikk me et smil og tenkte at nu e det endeli i gang. Ventet besøk av ei venninna og lurte nesten på om æ måtte avlyse det fordi æ va så overbevist om at detta va starten på nakka men jammen ga det sæ igjen. Har ikkje sett meir tel blodslime og kynneran stoppa opp :( :( :(

E skikkeli lei og fortvilt nu. Syns at alle føde før termin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er nok mange som går over! men forstår følelsen. nå er jo kroppen din igang da, øvd seg litt. men man blir såklart veldig skuffa når man tro det er igang også gir det seg. brått så begynner det igjen! lykke til

Skrevet

Å takk for det :) Litt meir optimist nu ja :)

Skrevet

Er selv to dager over termin.. min egen termin var for 8 dager siden og den er helt sikker =(

Men jeg er mest redd for stor baby, siden de legger så innmari på seg de siste 2-3 ukene..! :(

Skrevet

Ja det har vært mi store bekymring også. Dessverre føre ikkje det tel at æ klare å ligge unna usunne fristelsa og etterpå får æ panikk og tenke at nu legg den bære på sæ enda meir! Jordmor antok at baby var ca 3600-3700 gram for nesten ei uka sia da æ va på siste vanlige kontroll.

Æ hadde menstermin 26 mars og UL termin 28 mars. Ditt første barn også?

Skrevet

Mitt tredje barn :)

Men samme her. Jordmor antok at baby var nesten 3700 for over ei uke sida.

Det at jeg er engstelig for at babyen skal legge mye på seg gjør bare at jeg får mer lyst på noe godt!

Og klarer heller ikke la vær :(

På mandag får jeg henvisning til overtidsvurdering på sykehuset.. så får høre hva dem sier da.

Men håper inderlig baby kommer før den tid!

Går med 2.5 cm åpning også og masse, masse kynnere. Mange av dem vonde. Men det skjer liksom ikke mer enn det..så har nesten gitt opp jeg.

Skrevet

ja det e veldi motlaust å bare gå å vente :( Bli så deppa for det e ingenting man kan gjøre fra eller tel. Finnes mange flotte kjerringråd å slite sæ ut på men æ trur ikkje det starte før det starte uansett. Du veit i allefall at du har åpning og det i sæ sjøl må jo være motiveranes?! :) Æ har ikkje vært undersøkt i det heile tatt så æ ane verken om æ e moden eller nakka :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...