Gå til innhold

Pigmentflekker

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har fått pigmentflekker under begge øynene mine. har ikke vert mye ute i solen engang.. ser ikke særlig fint ut.. noen som vet om disse forsvinner av seg selv en gang eller? fins det noen måte å fjerne dem på??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det har jeg og fått, jeg har ikke solt meg, under øya og over nesa. som jeg har smurt meg med selvbruning. hva er dette egentlig??

dytt

Skrevet

Sist jeg var gravid fikk jeg pigmentflekker under fødselen, jeg så helt forferdelig ut rett etter fødselen. Disse gikk heldigvis bort etterhvert. Denne gangen har jeg fått masse pigmentflekker på kinnene, ned mot haken og i panna på hver side, har ikke vært mye ute i sola. Håper de går bort denne gangen også for det er ikke spesielt pent...

Skrevet

Så vidt jeg vet kalles disse pigmentflekkene kloasma, skyldes svangerskapshormoner og forsvinner visst etter fødsel.

Skrevet

Hos noen forsvinner de kanskje, men de har ikke blitt borte hos meg. Jeg bruker noe for å bleke de til vanlig og om jeg holder meg unna sol så kan det bli ganske greit igjen. Men bare jeg ser på sola er jeg brunflekkete i ansiktet igjen og må bruke lang tid på å få de bort igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...