Gå til innhold

Er det pause i usa på one tree hill eller??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner ikke episode 13 jeg....=/ noen andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det er pause fram til 14. april. Så ikke nok med at jeg venter npk på den datoen for ejg har termin da, jammen meg må jg vente helt til da for å se hva som skjer videre i verden beste tv serie også (litt fjortiss kanskje, men jaja.... )

Skrevet

:) Jeg nektet å dra på sykehuset da jeg skulle føde lille sjefen, for det skjedde samtidig med siste episode av sesongern i -05..stod og hengte over kjøkkenbordet og brøøølte mens jeg MÅTTE se hva som skjedde helt til slutten..

godt jeg ikke er alene med "skammen"; kan knapt påstå å være i målgruppen med mine 30 år....:)

Skrevet

Haha, så da er det ikke bare jeg som er superhekta av oth da=) good to know=)

Skrevet

i helgen hørte jeg på reklamen på tvn at det snart kom nye episoder av oth. Jeg stod på kjøkkenet, og løp alt det mitt bekken kunne bære, inn i stuen for å se, men da var selvsagt egenreklamen over. Du kan TRO min ellers så snille mann fikk huden full, da han IKKE hadde fulgt med. "Vet du ikke at jeg følger med??? Er det baaaaaare fotball det skal gå i nå?? HÆ?"

hormoner lenge leve....

Skrevet

Ja det er jo sesong fem det=) er den jeg er på nå, men vil se episode 13!!! *sukk* først akutten som slutter pga streiken, å nå skal de fader meg ha pause på oth også?? fader og!

Skrevet

men er ikke streiken over, nå da?

Skrevet

Jo d e den sikkert, men akutten er ikke kommet enda!! *argh*

Skrevet

er ikke no før den 14 nei. Liten vinter ferie. I reklamen er det feil oversatt forsåvidt. Lucas sier ; Jeg er blitt sammen med Hailey fra forlaget, mens det egentlig er lindsay. Så det nettop :)

Men i løpet av april kommer greys tilbake og :D:D

Skrevet

hææææ kommer greys tilbake??? På tv eller på nettet??? litt tv slave ja....

Skrevet

Hvor mange sesonger av Greys er blitt sendt i norge hitill? begynte så vidt ås e litt på det for en stund siden og fant ut at ''fader, jeg må se sesong en også!!''

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...