Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Vet at dette inlegget ikke passer inn her, men vil ikke at alle skal forbinde nicket mitt med masse kviser. Noen som har noen gode tips til hvordan jeg skal bli kvitt alle kvisene min, både i ansiktet og på overkroppen? Hadde en del før jeg ble gravid, men etterpå har det virkelig blusset opp. Og jeg får så utrolig dårlig selvtillit av det, har mest lyst til å stenge meg inne i huset. Men kan jo ikke det med tanke på mini. Håper virkelig at noen av dere har noen gode tips til meg...
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Har akkurat samme problemet selv. Får masse store kviser i ansiktet, spesielt på kinnene. Jeg prøver å være flink med å vaske ansiktet morgen og kveld. Sluttet på p-pillene og det hjalp MASSE!! Eller kan man jo kjøpe Basiron og lignende produkter på apoteket. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Takk for tips, skal i hvert fall prøve Basiron:) Og bli flinkere til vask/rens av ansiktet.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Det spørs vel litt hva slags kviser det er ..Jeg fikk hormon-kviser i begynnelsen av svangerskapet og har også masse nå, noen måneder etter at barnet mitt ble født. Og da er det ikke så mye som hjelper for min del.. Må bare passe på å ikke pelle for mye, so da blir det så stygt:( Men det går over om noen uker når kroppen har fått stabilisere seg litt etter fødselen.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Glemte helt å føye til; drikk vann! Det hjelper litt..
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 begynn med sink tabletter.Jeg har prøvd alt!!! Og det hjalp.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #7 Skrevet 31. mars 2008 Takk for tips, dette må jeg også prøve:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå