Gå til innhold

Hei !


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har testet positivt for første gang! Kjempespennende:-) Så vidt jeg har klart å regne meg frem til, så tilhører visst jeg denne klubben:-) Er det flere "førstegangs" her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei; velkommen:) Til oss begge:)

 

Ja jeg er å førstegangs, spennende:) Syns jeg fant det ut litt "tidlig" er liksom så lenge til alt, lenge til man kan fortelle det og ikke minst lenge til jul!!

Hvordan er formen din da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-)

 

Formen er foreløbig helt fin:-) Føler meg litt "oppblåst" i magen, men heldigvis ikke kvalm. Enig med deg at det var litt tidlig å finne det ut, altfor lenge å vente med å si det til familie og venner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstegangs her også!!

Dette blir spennende :)

Har allerede fortalt det til noen...

men blir bedre når noen uker til har gått og man kan fortelle det til flere :D

 

Håpe lille spire klamrer seg fast :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maja:)

Heisann! Jeg henger meg på som en førstegangs jeg også! Tok testen igår, og den var tydelig positiv! Det vil si at jeg er 4+6 på vei. Symptomer er det svært lite av, bare noen perioder med mensliknende murring og litt ømme bryster. Dette er utrolig spennende, og litt uvirkelig foreløpig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen:)

 

Ja jeg tok først billig test, det tok litt tid før det kom opp 2 streker, trodde ikke mine egne øyne så jeg og samboeren min dro på apoteket å kjøpte 3 tester til, og folat:) De blinket gravid alle sammen! Endelig! Vi har prøvd såååå lenge å var på nippet til å gi opp, så deilig at det endelig gikk! Mamma merket det allerede i påsken, hehe. Jeg frøys så fælt, da sa hun, du er gravid du! da bare lo jeg å sa nei, aldri i verden... Men hun hadde rett. Trodde ikke det var et symptom..

Jeg har vært trøtt, å puppene er vonde.. litt murringer også, men ligner ikke mens smerter i det hele tatt. Og godt er det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Nr 1 er også! Kan ikke tro at det er sant! Men etter 5 tester så begynner det å synke inn!

Gleder meg så utrolig masse!!!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ups, plutselig var visst jeg også med i denne klubben, også som førstegangs. Med overbegeistret mann og selv en følelse av at dette var da svært merkelig, det kan da egentlig ikke være på alvor? Kanskje jeg skjønner det etterhvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på dere. førstegangs jeg også, det vel si andre graviditet, men sa sist... håper det går veldig veldig bra med oss og at spirene klorer oss fast!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei!

er første gangs jeg også, dette er kjempe spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...