Gå til innhold

jeg har bestillt vogna:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Emmaljunga duo edge med sporsunderstell, camo grey:) gleeeder meg:)

også bilsete i det samme:) og isofix så jeg kan sette setet på vogna, stelle veske og stå brett til første mann:)

fornøyd nå:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ble det lang leveringstid ? Skal ha emaljunga jeg også :) men har ikke undersøkt her jeg bor om de har den jeg vil ha inne eller hvor lenge før jeg må bestille osv..er så lenge til terminen enda

Skrevet

Noen som har god råd ;-)

Skrevet

jeg kunne hente det 1 juni, de hadde vogna inne, men jeg skal betale litt frem til da:)

sandypantz: nei ikke god råd, men får vogn av mamma. og bilsetet av pappa. og det andre kjøper vi selv. det er det eneste vi trenger, har alt annet fra 1 mann!

kjøper i sverige, kommer på en samlet pris av 8335 norske kr!

Skrevet

oi. er d så dyrt. får 8000 til å kjøpe vogn. men skal ikke til sverige å kjøpe. håper vi får råd til noe i norge:s

Skrevet

bare vogna, kom på 6200 norske, og ligger på 7800 el noe i norge!

Skrevet

Ja, jeg veit det er dyrt, men jeg er bare bittelitt sjalu kansje..bittelitt.. ;-) Svigerfar skal kjøpe vogn til oss men jeg tør ikke si at vi også vil ha en sånnen .

Skrevet

hehe... jeg har ønsket meg denne vognen kjempe lenge, og det var mamma selv som sa at jeg kunne få den av henne, da hun ikke hadde mulighet til og hjelpe meg med noe spesielt til første mann... jeg sa vi kunne dele på det, men hun ville gjerne kjøpe den... og vi ville gjerne unne oss noe nytt da vi har alt annet...

men lov og være bittelitt sjalu. den er jo kjempe fin:) hihi

jeg hadde vært det selv om ikke det var meg, ehhe

Skrevet

Jo, det er klart du må si hvilken vogn du vil ha. Syns svigerfar den er for dyr kan dere evt. tilby dere å betale det ekstra den koster i frohold til hva han hadde sett for seg. For min del var den første vognen det viktigste (rent følelsesmessig) jeg noen gang skulle kjøpe.

Skrevet

Du skriver at du har bestilt isofix. Er det det samme som isofix-base (slik som du fester i bilen slik at du bare kan klikke av og på barnesete uten å måtte feste av og på med bilbelte)? Grunnen til at jeg spør er at vi har og bestilt emmaljunga-vogn og bilsete, men vi fikk beskjed om at isofix-basen ikke var kommet enda (skulle komme i løpet av 2008).

Hvor bestilte du den evt.?

Skrevet

nei, ikke den du kan feste i bilen, men den du kan feste på vogna, så du kan sette bilsetet på vogna, mente det het isofix å jeg(bare til vogn) beklager vist jeg tok feil.. den til bilen fikk jeg beskjed om at de ventet høsten 2008!

Skrevet

Jeg skal få samboeren til å hinte litt ;-) Mye enklere . Åh, jeg gleder meg så utrolig mye til å kjøpe utstyret til babyen !!!

Skrevet

Vi har også bestilt emmaljunga.. mondial vi da, med sportsunderstell.. det ble sort her.. jeg ville egentlig ha beige, men vi ble enige om sort tilslutt.. er kjempefornøyd, den er så fin, gleder meg utrolig til å trille snuppa i den fine vogna =)

Skrevet

Vi håpet også på å finne en vogn hvor vi kunne bruke bilsete. MEN noe jeg ikke hadde tenkt på, men lest en del om i ettertid, er at barnet skal sitte i bilsetet minst mulig på grunn av ryggen, osv. Så da burde de få strekke seg når det strengt tatt ikke er behov for at de sitter i barnestet.

Bare et lite tips...

Skrevet

anonym

ja jeg vet det, og kommer selvfølgelig ikke til og bruke bilsetet vist ungen har sittet lenge i det, eller at vi skal noe som tar mye tid... men det er enkelt og greit vist man bare skal noe som er fort gjort... den basen kosta ikke mer enn 250 kr el noe, så jeg syntes det var en grei og enkel løsning og ha innimellom!

Malle og Snuppa<3

gleder meg også kjempe mye til og få vogna, og til og trille lille gutt i den:)

ekstra moro når man har en vogn man virkelig har ønsket seg:)

vi sto mellom camo grey, moonlight og carbon, men jeg klarte ikke bestemme meg,og da fikk sambo bestemme, og han ville ha camo grey, hehe!

veldig mange av de lyse fargene som er kjempe fine, men jeg fantut at det var bedre og velge en mørk vogn, med tanke på holdbarhet:)

Skrevet

sandypantz

ja, lettere og få han til og hinte, siden det er han`s familie, hehe...men jeg er enig med hun over her, det er lurt og legge frem at det er vogna dere ønsker dere. jeg gjorde den feilen sist, og valgte en billiger vogn fordi jeg syntes den var dyr og be om når svigermor skulle betale, men angret etterpå at vi ikke foreslo og legge i litt selv, da jeg fremdeles siklet på den vogna, hehe!

nå beholdt jo han vogna da vi gikk fra hverandre, siden det var hans mor som hadde kjøpt den, så da måtte jeg ha ny vogn uansett, jeg ble pokka nøtt til og kjøpe meg ny, da han ikke ville dele på den vi hadde til han hadde vokst ut av den, men da kjøpte jeg en enklere vogn, og da får eldste mann beholde den i bhg osv!

og siden mamma ville bidra nå, får jeg vogna jeg ønsker meg:) veldig fornøyd nå...

så kan eksen bare sitte der med den andre vogna, hehe!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...