Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tåler økonomien dere høyere rente på lånet? Vi tåler mer enn dette gudskjelov:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, det gjør den. tok høyde for renteøkning opp til 16% da jeg lånte til hus.

Skrevet

Ja, det skal mykje til før eg får problem:) har så lite huslån, og då utgjere rentesummen så lite også:)

Skrevet

ja tåler litt til - men vi har har som en del andre, førstehjemslån og da stopper renta av seg selv snart. Den går ikke så høyt som den gjør på vanlig boliglån heldigvis ! :)

Skrevet

ja, og føler oss virkelig heldige sådan! :)

Skrevet

Tåler nok en del mer, men håper at vi slipper da... Har nådd rentetaket på førstehjemslån, så tenker ikke så mye over det:)

Skrevet

Jepp, vi har heldigvis ikke så høyt lån lenger... Men for ett år siden ville vi aldri klart det rentenivået som er i dag =))

Skrevet

det begynner å dra seg til=( har 2 bil lån i tillegg da.Og nå mister jeg jo muligens jobben min og=(

Men stopper renta på førstehjemslån altså,ikke hørt noe om det vi.Når stopper den da?

Skrevet

snakk med banken din - den er ikke så høy som på vanlig lån ...

Skrevet

Ja, i hvertfall fra høsten av, da kan den stige til 15% om det så skal være uten at det vil slite på oss.

Skrevet

Vi tok høyde for at renta kunne øke med 4 % når vi tok opp lånet, har førstehjemslån så den kan heldigvis bare øke med 3 % :)

Så ja, vi tåler at renta øker..

Skrevet

vi har førstehjemslån og renta der ligger på 6,35% - men skal gå opp til 6,45% 15mai ....

Skrevet

Vi har tatt høyde for masse masse økning og henger godt med ennå.

Men det er jo kjipt når man har litt lån og snusk utenom også, at så mye skal gå til renter.

Skrevet

Ja, vi lånte med god margin til hva vi tåler, men håper selvsagt ikke den stiger.

Skrevet

Ja, vi tåler heldigvis høyere rente. Har kun huslån så det går greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...