pifi med tre nurk Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Er det noen som vet hvor man kan finne mammakjoler som kan passe når man er invitert til bryllup? Har ikek funnet noen fine på HM, Lidex, Cbus o.l lignende...der er det jo bare olabukser og joggebukser og topper...vil jo gjerne være litt pyntet og fin!
snart mor til 3 Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 er du langt på vei når du skal i bryllupet? skal selv i bryllup to dager før termin. tenker å ta innom butikker som b-young, lene-v en liten stund før bryllupet å se etter kjoler... det er jo veldig mange kjoler som kan sitte perfekt om man bare går opp i størrelser... moten i vår/sommer er jo også slik at det burde la seg gjøre å finne en vanlig fin kjole å bruke... men du kan jo sjekke ut kreppe.no da de har mye fint...
pifi med tre nurk Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. mars 2008 Kommer til å være ca. 6 mnd da... hm, kan hende jeg har tenkt at jeg må ha egen mammakjole, men at det egentlig kan funke helt fint mewd "vanlig" kjole.. aner jo ikke hvor stor jeg kommer til å være da...og har liksom sett for meg at vanlige kjoler kommer til å se litt rare ut når de blir strekket og tøyd i ... alle de kjolene jeg har fra før kommer nok i hvertfall ikke til å sitte fint over gravidmage...
Edelweis Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 jeg var i bryllup da jeg var ca 6 mnd på vei. jeg hadde på meg en svart kjole i 60 tallsform, med v-hals som var løs i fra under bysten. den kjøpte jeg på lindex for 50 kr=) var på vanlig avdeling det da. finnes mange kjoler som ikke er mammakjoler som kan passe nå. er jo sånn moten er. jeg ble veldig fornøyd affal=) b-young og lene v kan ha noen fine. ellers har vel hennes å cubuc noen slike også?
Sikkertforgammel Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 JA! Krappe har noen fiiiine kjoler for gravide. Ikke dyre heller =)
maria isabell Skrevet 31. mars 2008 #7 Skrevet 31. mars 2008 har samme problemet..gå inn i en selskapskjole butikk få en kjole med høyt liv og få sydd inn snøring med tøystikke under..kom på littover 2000 og en kan bruke kjolen ikke gravid eller gravid....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå