Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 I helga jobbet vi på spreng og fikk ferdig barnerommet(kun listing igjen). Vi la panelplater,malte, la tak og nytt gulv. Samtidig som vi hadde hele lørdagen på ikea hvor vi kjøpte masse møbler og utstyr til rommet. Som jeg selvfølgelig skrudde opp med en gang jeg kom hjem. Holdt på til sene natta, men guuud så moro. Nå står alt på rommet!!! Har lyst til å kjøpe og vaske alt annet utstyr som klær, håndklær og alt det der så jeg kan vaske og legge det på plass. Men man legger jo ikke alt dette på plass i et nymalt rom som foreløpig er full av malingsgasser.. Så jeg måå jo bare vente. Jeg har ikke vært den som har vært sååå opptatt av dette, men nå gleder jeg meg så fælt at det bare kribler i hele meg!!!! Og jeg har termin i juni, så ting kommer til å stå klare leeenge!
mia engel&fia frøken Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 det er så deilig å glede seg og så morro da å ordne det klart, bare å kose seg videre å se så fint det er.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Å så moro. Snart min tur til å innrede og styre på! Gleder meg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå