Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Jenta mi er 4mnd, og sliter med å finne søvnen. Dette er spesielt hvis vi er på besøk, det ender med at hun hylskriker av overtrøtthet:( Får ikke roet henne. Og ender ofte med at jeg bare kjører hjem. Da sovner hun i bilen. Hjemme bruker vi ofte en time på å få henne til å sove... men blir jo annerledes når en er på besøk.. huff håper dette blir bedre snart. Hvordan gjør dere det for å roe barnet?
Yrha Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Gutten vår ble også overtrøtt når vi var borte på besøk. Vi var jo fast bestemt på at han skulle venne seg til å legge seg uansett hvor vi var. Det hjalp litt at jeg tok han med inn på et soverom og la han i vognbagen til riktig tid, men han brukte laang tid på å sovne uansett. Så vi har funnet ut at senga hjemme er best uansett Ang. det å roe seg i egen seng: jeg har alltid sittet ved ham og holdt han i hånda til han har roet seg. Og sagt hyyysj-hyyysj hvis han har skreket. Nå er han kjempeglad i å legge seg, smiler og koser seg, men vil fortsatt ha meg ved siden av seg til han sovner (tar ca. 5 min nå). Så det har tatt sin tid, men jeg er glad for at vi har en koselig rutine som han kjenner og er trygg med
The most famous Ludder Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 Nei, måtte lage ny da det klikket for modde :-)
The most famous Ludder Skrevet 31. mars 2008 #8 Skrevet 31. mars 2008 Hihi, takk takk ;-) Det er du og!
Prøvigjen Skrevet 31. mars 2008 #9 Skrevet 31. mars 2008 Det hjelper ALLTID å legge henne før hun blir overtrett. Er vi borte på besøk legger vi henne i vogn inne på et rom for seg selv. Hun har problemer med å sovne dersom det skjer for mye rundt henne, men er ganske enkel å legge i vogna. Hjemme har vi seng med hjul og den har vært god å ha. Men siste tiden har vi sluttet å trille. Hun er 9 mnd og skal snart over i sprinkelseng, så tenker overgangen blir enklere dersom vi avvenner henne med trillingen ei stund i forkant. Ellers har vi funnet ut at det hjelper å korte ned på soving om dagen, mye enklere å få til å sove om kvelden da=)
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #10 Skrevet 31. mars 2008 moderator har slettet en pm fra deg på min side... ganske frekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå