Endelig nr. 3 i magen :-) Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Hei:-) Nå har eg endelig fått summa meg t å bli medlem her - igjen:-) Har en fantastisk sønn på 4, og har nå prøvd på nr.2 ....er vel 4.prøveperiode nå...spennende...men eg e jaffal litt utolmodig!! :-) nettopp hatt eggløsning...tror eg,da.Problemet er det, at det aldri e heilt regelmessig....har sykluspå alt fra 30 til 36 dager. Noen andre som har det sånn?? Men det er jo bare t å ståpå ei heil uke da:-) Men e litt frustrerende, skulle gjerne vist ka ti.. Prøvde eggløsningstester før eg ble gravid med min første, men syns det va vanskelig å se utslag, så ble bare irritert:-) Første gang bleeg vel gravid på 2.forsøket.
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Hei! Velkommen tilbake:o) Jeg har også uregelmessig syklus! Men du kan jo begynne å ta eggløsningstester da! Da finner du fort ut når du har EL.. Lykke til..
Endelig nr. 3 i magen :-) Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2008 Takk:-) ja....skulle jo ønske det....men det var ikke lett sist!! :-)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Hehe:o) Må bare prøve seg fram:p Enklere sagt enn gjort veit jeg! Hehe
Endelig nr. 3 i magen :-) Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. mars 2008 :-) ja,sant:-) hadde vel ikke vært så spennende heller vis alt var "plankekjøring":-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå