Gå til innhold

uregelmessig mens...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:-)

Nå har eg endelig fått summa meg t å bli medlem her - igjen:-) Har en fantastisk sønn på 4, og har nå prøvd på nr.2 ....er vel 4.prøveperiode nå...spennende...men eg e jaffal litt utolmodig!! :-) nettopp hatt eggløsning...tror eg,da.Problemet er det, at det aldri e heilt regelmessig....har sykluspå alt fra 30 til 36 dager. Noen andre som har det sånn?? Men det er jo bare t å ståpå ei heil uke da:-) Men e litt frustrerende, skulle gjerne vist ka ti.. Prøvde eggløsningstester før eg ble gravid med min første, men syns det va vanskelig å se utslag, så ble bare irritert:-) Første gang bleeg vel gravid på 2.forsøket.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

 

Velkommen tilbake:o)

Jeg har også uregelmessig syklus! Men du kan jo begynne å ta eggløsningstester da! Da finner du fort ut når du har EL..

Lykke til..

Skrevet

Takk:-)

ja....skulle jo ønske det....men det var ikke lett sist!! :-)

Skrevet

Hehe:o)

Må bare prøve seg fram:p Enklere sagt enn gjort veit jeg! Hehe

Skrevet

:-) ja,sant:-) hadde vel ikke vært så spennende heller vis alt var "plankekjøring":-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...