nickoline og supermann Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 jeg har noen flott bilder som jeg tok da jeg var gravid. - fotografbilder. har et i helfigur som er laget som en skygge. ... har litt lyst å forstørre det å henge det opp på soverommet. synes det er fint.... ikke fordi jeg bryr meg om hva folk egentlig mener, men hvordan ville du reagert tenkt hvis du så et slikt bilde på en vegg. har også et som er av kun magen. har døpt det for jordkloden. - hi hi!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Sålenge det henger på deres soverom er det vel ingen andre som kommer til å se det eller??? Så da kan du vel gjøre akkurat som du vil. Kommer an på bildet, men noen "gravidmagebilder" synes jeg er flotte å se på. Men ville aldri hatt et slik i stua...
Vipsenmamma Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Jeg vet ikke om jeg synes det er harry - men jeg synes ikke det var noe å henge på veggen. Kunne aldri tenkt meg å gjøre det selv. Jo, kanskje det er litt harry allikevel......
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Jeg synes det er knallfint med slike bilder. Angrer veldig på at jeg ikke tok fotografbilder da jeg var gravid.
våken_om_natta Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Syns det høres knall-fint ut jeg. Lurer veldig på hvor mye du betalte for sånne fotograf-bilder?!?
nickoline og supermann Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. mars 2008 jeg kjøpte en pakke hos atelier herman på strømmen. 3000 kroner. da tok jeg en serie gravidbilder, familiebilder og nyfødt bilder. fikk i tilegg en serie på 4 bilder da han var 5 mnd. (valgfritt når jeg ville ta de) har senere vært et annet sted, 1500 for familie bilder og bilder av gutten alene. betalte litt for cd rom i tilegg. har lyst på ny serie nå. har blitt alene, så har lyst på bilder av han og meg!
~sjiraff~ Skrevet 31. mars 2008 #7 Skrevet 31. mars 2008 Det er vanskelig å si uten å ha sett bildene, men jeg synes ordentlige magebilder stort sett er kjempefint! Og om du liker de og de skal være på soverommet så hadde jeg hengt de opp )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå