Chaiemae Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Ringte i dag for å høre om kunne skrive den søknaden til Statens legemiddelverk og jeg fikk time i morgen for å gjøre det. Har sendt mail til Lindenberg for å høre om jeg kan ta forundersøkelsen til nedreguleringa allerede i morgen eller om det er alt for tidlig. Håper han svarer raskt på den. Hadde vært veldig greit å få tatt den undersøkelsen mens jeg likevel er der. Ja nå skjer det i allefall noe her. PS enda en på jobben som venter barn, sukk. Min nærmeste medarbeider skal bli far, det var visst et uhell. Trodde babylaging var hardt arbeid jeg. Faktisk flere land som må i sving. Er selvfølgelig glad på hans vegne men det er tøfft.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Vanligvis scannes man etter mens, omkring dag 18-20 for å sjekke at det ser ok ut for oppstart nedreg.
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Så bra at det ordner seg for deg. Håper du får den medisinen du trenger til slutt Ang undersøkelse, så er det vel ganske viktig at det ikke er noen vanncyster før man starter nedreguleringen. Vi begynte på Suprefact den 21. dagen i syklusen, og hadde UL samme dagen for å se om alt var i orden. Jeg er redd det er litt for tidlig for din del, spesielt siden du ikke har fått mensen. Lykke til
Chaiemae Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. mars 2008 Ja det er vel for tidlig. Kommer sånne vanncyster fort?
Magstar Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Ja, er det bare meg eller blomstrer det av gravide nå? (snart vår tur)
Chaiemae Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. mars 2008 Det dukker opp gravide hele tiden. Det er vår tur nå )
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 31. mars 2008 #7 Skrevet 31. mars 2008 Har ikke noe særlig peiling på vanncyster, men jeg regner med at de kan dukke opp ganske fort. Ei venninne som har vært gjennom IVF har hatt cyster som har dukket opp på UL og forsvunnet igjen få dager senere. Ingen tvil om at det er mye å tenke på iallefall!
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #8 Skrevet 31. mars 2008 Selv erfart; om det oppstår cyster i syklusen (ufarlig) og de ikke forsvinner/tørker ut av seg selv under nedreg., burde de punkteres før sprøyte perioden. Nedreg. perioden kan i tilfelle forlenges i påvente av punktering. Ellers kan cysten forstyrre og ligge i veien for follikel stim. Godt vi blir fulgt opp med ul, så blir det avdekket og forsøket kan fullføres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå