Gå til innhold

hjelp mot blå ringer under øynene!!??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har fått blå ringer under øynene, spesielt d ene....noen som har tips til hvordan bli kvitt dette???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fuktighetskrem og søvn..? agurkskiver..? hehe..aner egentlig ikke, har ikke hatt det så mye.. men det finnes jo sånn ansiktsmaske (øyenmaske) som de selger bl. a. på h & m...

Skrevet

Nei, beklager. Har selv mørke ringer under øynene, og har alltid hatt det. Min bror har det, min sambo, min datter... Noen har vel bare rett og slett tynnere hud under øynene... Er dette noe du bare plutselelig har fått nå pga svangerskapet??

Skrevet

har alltid hatt litt, spesielt under venstre øye. men føler d har blitt verre etter jeg ble gravid. kommer muligens av at jeg drikker for lite vann og sover dårligere om nettene....men skulle ønske d var noe jeg kunne gjøre for å minske blåfargen.

finnes d noen gode produkter som dekker over disse mørke ringene da?

Skrevet

Jeg er helt lik og det er ikke så mye en kan gjøre for å endre på det annet enn forminske det med mye vann og nok søvn.

Du kan der i mot sminke det vekk ved å bruke en councealer eller dekkrem/stift i gul farge. Blåfarger i ansiktet forsvinner med gule farger og røde flekker forsvinner med grønne farger :o)

Skrevet

YSL councealer !! Det er den beste, og den funker virkelig. Men minuset er at den er litt dyr og at man blir avhengi

Skrevet

Sier det samme som sandypantz, YSL sin er fantastisk. Rekner med vi snakker om den samme. ;) Touche èclat, radiant touch står det på. :) Dekker så fint så.

Skrevet

Wups, kanskje var det denne hun mente, men eg mente en annen. YSL har tydeligvis fleire bra då. :)

Skrevet

Og mens du er der så kan jeg anbefale maskaraen deres !

Skrevet

Jeg har et supert tips til dere som er plaget av mørke ringer unde øynene!!

Gå på apoteket og kjøp hemoroidesalve!! (Alcos Anal eller noe sånt...)

Hemoroidesalve gjør at blodårene skal trekke seg sammen, og virker som bare rakkern under øynene!! Bare pass på å ikke bruke den over lang tid da huden blir veldig tynn..

Men jeg bruker det og det funker helt kanon!!

Skrevet

takk for hjelpen alle sammen!

jeg kom over denne nettsiden her:

http://hildechristina.blogspot.com/2008/03/hillys-concealers.html

og lett påvirkelig som jeg er så bestilte jeg denne mineral makeup sunlight concealer. bestilte en "Personal Custom Kit - Full" som kom på totalt 44 dollar inkl. frakt (og med dagens lave dollar er dette bare 225 NOK). Da valgte jeg:

2 store concealere

1 blush or face color, large

1 eye color large

1 finishing powde large

1 Oval Concealer Brush Brush

synes dette var så billig at jeg bare MÅTTE gi d en sjans.

så får vi bare håpe jeg blir fornøyd :)

Skrevet

Åååååå... jeg kjøper alt jeg ser av sminke (som har kvalitet vel å merke) så jeg må jo prøve det her jeg også... lettpåvirkelig av andre lettpåvirkelige jeg er :o)

Skrevet

Jeg må bare få skryte av Oriflame sin Seeing is believing!!!

Det er en øyekrem for blå ringer. Hjelper over natten!!:o) og jeg er ikke den som blir lettest påvirket;O)

Tror den koster rundt 250kr men varer leeeeeenge!:o)

Skrevet

hehe, har kjøpt maassssse nå! ;) Det ble over 200 kr så jeg får se om jeg må betale masse toll nå da.. uansett så kommer vi jo billigere unna med det enn om vi skulle ha kjøpt ID i Norge da :o) Gleder meg! Lurer på hvor lang tid det tar?

Skrevet

kansje en blund på øyet?? haha, så sinnsykt dårlig kvelsdhumor:P

Skrevet

Yey! Stæsjet mitt har blitt sendt! Gleder meg til å fylle opp sminkekofferten min enda mer ;) haha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...