Gå til innhold

Ang.bodyer til baby..


Fru Lykkelig:) til 2 jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

synes mange er så vide i halsen,blir så nakent i halsen synes jeg!Hvordan er det med dere? Hvor kjøper dere bodyer??Her går det i HM,Exit,Kappahl,Lindex osv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Motsatt her, syns mange er så trange, og det er ikke bra når D har et stort hue ;)

 

Skrevet

Eg synes dei trepakningane som er på H&M er vide i halsen og dårlige. Dei som er litt dyrare og ein kjøper ein og ein er betre.

Skrevet

Jeg har en liten og spe jente, og har derfor hatt en del problemer med dette selv. Liker godt peanut-bodyene som man får kjøp på Cubus. De finnes med både med rund og høy hals. Ellers har jeg også sans for bodyene de selger på Polarn O Pyret.

Skrevet

Jeg liker bodyene fra name it. de sitter fint på lillegull. Ellers så synes jeg de med knepping i halsen og en liten"skjortekrage" er fine også. da kan man velge hvor mange knapper man vil ha kneppet igjen...har noen sånne fra brubakker...eller hva det heter. de selges isåfall på de fleste mindre babybutikker.

Skrevet

eg syns de som er knapper på skulderen er bra, men de så ikkje er knapper på er vide (viss du skjønner kva eg meiner) og eg har og ett par høghalsa bodyer. kjøper på sparkjøp, cubus, hm, lindex og alt de vanlige:)

Skrevet

Har det samme problemet her, men jeg har ei tjukk og trinn jente. Bodyer med "konvolutt-åpning" har vi gått helt bort fra, det er håpløst. Ser jo ut som jenta har utringning... Vi bruker bare de med knepping. Liker godt de exit-bodyene med knepp, og det er en del fra kapp-ahl som er gode.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...