Fru Lykkelig:) til 2 jenter Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 synes mange er så vide i halsen,blir så nakent i halsen synes jeg!Hvordan er det med dere? Hvor kjøper dere bodyer??Her går det i HM,Exit,Kappahl,Lindex osv..
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Motsatt her, syns mange er så trange, og det er ikke bra når D har et stort hue
hit og dit Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Eg synes dei trepakningane som er på H&M er vide i halsen og dårlige. Dei som er litt dyrare og ein kjøper ein og ein er betre.
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Jeg har en liten og spe jente, og har derfor hatt en del problemer med dette selv. Liker godt peanut-bodyene som man får kjøp på Cubus. De finnes med både med rund og høy hals. Ellers har jeg også sans for bodyene de selger på Polarn O Pyret.
Mamma til tuppis og spira Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Jeg liker bodyene fra name it. de sitter fint på lillegull. Ellers så synes jeg de med knepping i halsen og en liten"skjortekrage" er fine også. da kan man velge hvor mange knapper man vil ha kneppet igjen...har noen sånne fra brubakker...eller hva det heter. de selges isåfall på de fleste mindre babybutikker.
påtjukken Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 eg syns de som er knapper på skulderen er bra, men de så ikkje er knapper på er vide (viss du skjønner kva eg meiner) og eg har og ett par høghalsa bodyer. kjøper på sparkjøp, cubus, hm, lindex og alt de vanlige:)
selfangerkjerringa Skrevet 31. mars 2008 #7 Skrevet 31. mars 2008 Har det samme problemet her, men jeg har ei tjukk og trinn jente. Bodyer med "konvolutt-åpning" har vi gått helt bort fra, det er håpløst. Ser jo ut som jenta har utringning... Vi bruker bare de med knepping. Liker godt de exit-bodyene med knepp, og det er en del fra kapp-ahl som er gode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå