våken_om_natta Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Fått en venne-forespørsel fra et menneske som bodde i gata vår for 20 år siden. Har aldri snakka med henne og måtte se på bildet av henne for å skjønne hvem hun var. Merkelig nok ser hun fortsatt klin lik ut som da hun var 10 år. Hun har 300 venner der inne. Kanskje ikke så rart i og med at hun tydeligvis kontakter alle hun har sett i sitt liv. Så til spørsmålet mitt: Får hun beskjed om det dersom jeg ignorerer henne? Vil jo ikke at hun skal bli lei seg. Orker bare ikke å være venner med folk jeg egentlig ikke aner hvem er!
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 bare ignorer hu.. tror ikke at hu helt blir lei seg hvis hu har 300 venner fra før av! hehe
SkravleFruen Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Tror ikke hun får beskjed. Ja, er det ikke rart med de som legger deg til bare for det de har sett deg på gaten, snakket med deg en gang eller kjenner en venninne av en venninne av en venninne av deg... :-/
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Nei, tror ikke hun får beskjed om det... Skjønner godt hva du mener, jeg gidder heller ikke ha folk på vennelista mi som jeg bare vet hvem er.... men aldri snakka med eller kjent...
petite fleur Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Tror ikke de får beskjed om det nei, det er ei jeg gikk på skole med for ørten år siden som jeg nå har ignorert for FEMTE gang. Hadde hun fått beskjed på noe vis, ville hun vel ikke prøvd i det uendelige.....(ta et hint, kvinnemenneske) ;-)
SaDa Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 Nei hu får ikke beskjed.. Har ei som har prøvd å legge meg til 3 ganger. Har sett hu før, men kjenner hu ikke.. Vil ikke ha ukjente på vennelista mi da jeg har bilder av barna mine der. Måtte til slutt blokkere hu så hu ikke fant meg jeg..
Meg og knoll&tott Skrevet 31. mars 2008 #7 Skrevet 31. mars 2008 Hun får ikke beskjed nei. Men hvis hun ser på profilen din står det friend requested før du har svart. Hvis du ignorerer henne står det add friend. Så på en måte kan hun se det!!! Men HALLO!!! Det er jo en venneliste, og folk man ikke kjenner er jo ikke venner. Avvis henne du, er jo ingen du kommer til å snakke med uansett:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå