Smånetta 14.mai Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Er det noen som har kjøpt den kurven de hadde på salg på Barnas hus med tanke på å bruke den om natta? Er den god nok til det? Blir det trekk langs gulvet? Andre alternativer til sprinkelseng i begynnelsen? Vi har kjøpt stor seng til eldstemann (gave fra farmor), men han er ikke så veldig glad i den og foreløpig har det gått en uke uten at vi har fått han til å ligge i den. Jeg skal prøve å bygge den inn litt sånn at han koser seg der, men har mine tvil til om den lille stabukken vil rikke seg;) Har 6 uker igjen før termin, men risikerer å føde før tiden. Dermed haster det muligens med å finne et alternativ. Dersom jeg ligger på føden om en uke, må jeg sende ut far på jakt...
stinky-monkey Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Finnes det ikke sånne stativ som man kan sette sånne kurver på? Men vet ikke om man får kjøpt det uten kurv da.. Hvis du allerede har kjøpt kurva. Jeg har sett på den kurven de hadde på Barnas Hus, og syns den er kjempe søt. Jeg kunne godt tenke meg å kjøpt den til babyen vår, men er litt i tideligste laget for meg å kjøpe seng allerde. Men jeg tror det går godt an å ha babyen i sånn kurv om natta også, når den er så liten. Den vokser vel relativt fort ut av kurven, og da når den er blitt så stor er det vel på tide med en skikkelig seng med god madrass. Vår eldste sov i sånn kurv de første 3 mnd. :-) (vi hadde da varmekabler i gulvet, så det ble ikke for kaldt å ligge der)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå