Nonesin Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 -------------------------------------------------------------------------------- Vil bare advare at om dere skulle ha noen form for spørsmål eller klage til dette firma så er det ingen vits å ringe. Jeg fikk ikke rabatten som annonsen lover på babyluene. Ringte for å si fra, men fikk heller masse useriøse grinete beskjeder isteden for noen god forklaring. Jo forresten det kom så mye bestillinger hver dag at de leste ikke det kundene skrev i emne feltet på bestillingene. Også kunne jo ikke de vite hva som var skjedd så det var bare å betale. Men fikk beskjed om at jeg var masete, kverulerende osv da og det var det han sa før han la på Ikke det at det var så dyrt...men blir så sint når folk er uhøflige. __________________
Neverstill Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 jøss det var rart. har bestilt ting derfra mange ganger og vært like fornøyd hver gang
mpb♥ Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Jeg har også bestilt en del derfra, og fornøyd. Men jeg har aldri klagd på noe da, så kan jo hende jeg hadde fått en sånn behandling jeg også
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Har også opplevd det. Måtte på ei sur gammal kjerring som ikke var særlig samarbeidsvillig.
handygirl Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Er veldig fornøyd med dem jeg, bortsett fra at de sender meg litt vel mye reklame. Fikk håndkle med skrivefeil i navnet en gang, ringte og sa fra og et par dager etter kom nytt håndlke i posten. Jeg hadde ikke rukket å returnere det med feil en gang. Noe av det beste med dem er at de har veldig rask levering syns jeg! Kanskje de ikke har vært like heldige med alle sine ansatte da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå