stinky-monkey Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Jeg har fått oppdrag fra jobben om å kjøpe en blomst til en kollega som har vært sykemeldt en stund nå pga svangerskap med komplikasjoner. Hun er ca 4 mnd på veg, og har vært sykemeldt mer eller mindre helt siden hun ble gravid. Hun har hatt blødninger og vært mye dårlig. Hva kan jeg skrive i kortet? Det blir vel for dumt å bare overlevere blomstene uten kort?? Hun er min nabo, derfor fikk jeg dette oppdraget.. Noen som er god på text til kort? Setter stor pris på hjelp, for jeg ANER ikke hva jeg skal skrive..
Hønemor30 Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Hei. Det behøver jo ikke stå så mye, bare at dere tenker på ho på jobb, og at dere ønsker henne all lykke til i månedene fremover ? :-) jeg fikk blomster med kort fra min jobb sist jeg gikk gravid, der stod det : Kjære ....... , vi tenker på dere og gleder oss til når vi om noen måneder kan få baby besøk. Ta vare på deg selv , stor hilsen fra alle oss.... noe sånn var det :-)
Hønemor30 Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Bare hyggelig du håper det var til noe hjelp. Også vil jeg bare si at det er veldig bra at dere der du jobber tar intitativ til å gjøre sånt. Har hørt at en del arb plasser ikke gjør noe rundt det når folk blir langtidssykemeldte, og det er litt for dårlig. Jeg syns i allefall sånt varmer, og setter stor pris på det når jeg har vært i de stiuasjonene.
stinky-monkey Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. mars 2008 Ja, det er til stor hjelp :-) Ja, de er veldig flinke med sånt på jobben vår, og de kommer med presanger når folk får baby, og når folk har rund bursdag, når noen har konfirmant (da får konfirmanten enten blomster eller penger.. vet ikke helt, for jeg har ikke hatt konfirmant enda :-), men har sett takkekort på kontoret fra konfirmanter.. Også selvfølgelig hvis noen har mistet noen kjære osv. Det er bra når folk tar vare på kollegaene sine, og viser at de bryr seg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå