Momlegåsegg Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Tror dere at det kan slå ut på CB test da? Har ikke IKM før på søndag.. rart at billigstrimmel slo ut så tidlig? Noen som har noe svar?
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Billigstrimlene skal visst være dobbelt så sensitive som cb:-) Hvisker stille gratulerer:-)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 En strek er en strek:) Gratulerer!
lykkelig78 Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 En strek er en strek vettu!!! Tror jeg sier gratulerer jeg!!!!
engelen m/attpåklatt FØDEKLAR Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Las innlegget ditt i sta,og gikk og testet selv.Jeg har IKM på fredag,hadde bestemt meg for å vente m å teste.Tenkte det var for tidlig nå.Og jammen kom det et svaakt strek der:)).Men tør ikke helt å tro det.Skal ta en ny test i morg.med morg.urin. Spennende...:)
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 Jeg testet svaakt positivt med en billigtest (stav) tidligere i kveld. Veldig klart kryss på CB! Så dere er nok gravide dere også!! Gratulerer!! Men jeg ville kanskje tatt en CB for å være sikker? Jeg greide ikke å vente til morgenurinen, men så er jeg enten på eller over IKM også (vet ikke hvor mye, tok akkurat ut spiralen så jeg kjenner ikke syklusen).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå