Gå til innhold

Hva tror dere skjer nå..?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har måttet slutte på skolen nå pga sykdom og altfor høyt sykefravær. Barnet mitt er over 3 år så jeg lever på utvidet os pga skolen. Har fått godkjent os frem til Juni, men er usikker nå siden jeg slutter skolen (skal skrive under på sluttskjema i morgen).

Prøvd å få tak i NAV hele dag...Behandleren min er veldi grei å ha med å gjøre..Tror dere jeg får os ut juni for det? Har kjæreste, men han flytter ikke inn før juni..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...