Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Jeg har måttet slutte på skolen nå pga sykdom og altfor høyt sykefravær. Barnet mitt er over 3 år så jeg lever på utvidet os pga skolen. Har fått godkjent os frem til Juni, men er usikker nå siden jeg slutter skolen (skal skrive under på sluttskjema i morgen). Prøvd å få tak i NAV hele dag...Behandleren min er veldi grei å ha med å gjøre..Tror dere jeg får os ut juni for det? Har kjæreste, men han flytter ikke inn før juni..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå