Gå til innhold

Stikninger i navel...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har de siste dagene fått daglig "stikninger på høyre side av navel. Er redd det kan være navlebrokk eller noe.. skikkelig ubehagelig følelse men kan ikke kjenne at det er noe der når jeg trykker. Det kommer når jeg sitter stille på jobben. Når jeg rører meg en stund går det vekk. Men er ubehagelig at det kommer... noen som har det samme og vet om det er tegn på navlebrokk eller ikke....?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aner ikke hva det er, men jeg har noe lignende selv. Kaller det bare navlevondt, og det har jeg innimellom. Husker jeg hadde det en del da jeg var liten. Da kom det plutselig smerte på innsiden av navlen. Kjennes nesten ut som om det sitter noen inne i magen min, og drar i navlen fra insida. Føles som om det blir litt bedre om jeg holder inn magen litt, og bøyer meg framover, og trykker huden rundt navlen litt innover. Har kjent det mye hyppigere nå som jeg er gravid. Er 11+2 i dag. Kommer til å spørre legen om det ved neste kontroll. Føles nesten som om navlen sitter fast i noe i bukhulen, og at "strikken" blir strammere, etter hvert som magen vokser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...