~sjiraff~ Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 E-posten til Menigheten hvor han skal døpes er sendt med NAVN og fødselsnr. Og jeg har teipa igjen konsolutten til Skatt Øst med navnevalget vårt... Er litt trist, men må vel bare innse først som sist at jeg ikke kommer til å få viljen min ang. navnet. Håper hvertfall på en superduper glad samboer i ettermiddag (fortjener vel en stein eller to nå? hehe...)!
MrsDior & baby-Dior Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 så snill du er med samboeren din da=) skal se at du ikke angrer på navnet =) hv ble navnet?
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 noen ganger må mannfolket bare få viljen sin. hvem fikk viljen sin sist gang?
To tette + snart ei med flette Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Forstår deg sååå godt!!! Jeg fikk heller ikke viljen min ang navn til småttisene.... Jeg hadde bestemt meg for dobbeltnavn til begge to, men det kunne jeg bare glemme, hadde bf og hele familien hans imot meg og det var bare å gi opp. Så fikk jeg heller ikke medhold i navnene jeg ville ha, så det ble til slutt som bf ville, er fin-fine navn, men ikke de jeg helst ville ha... :/ Guttene mine heter forøvrig Sander og Fillip, men hadde jeg fått viljen min hadde de hett Noah Sebastian og Fabian Aleksander. Får håpe samboeren din blir glad da ihvertfall, så får du trøste deg med at det "bare" er navn!
*Rutletutt* Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Ja, nå blir samboeren din glad vil jeg tro:o) Han får et flott navn da:o)
nickoline og supermann Skrevet 31. mars 2008 #9 Skrevet 31. mars 2008 å. det var et fint navn. hva ville du da?
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #11 Skrevet 31. mars 2008 Synes Magnus er nydelig og kjempeflott. Gratulerer med flott navn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå