MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Noen som har pønsket ut noe hyss til morgendagen?? Jeg er personlig dårlig på å lure andre, mest fordi jeg avslører meg lenge før spøken er gjennomført.. Masse latter bare av tanken.. Men i år, mohahaha.. Jeg har fått tilbake mensen etter fødsel, og hadde en liten runde i høyet dagen før el-slimet dukket opp. Har begynt på prev, men glemte oss bort og brukte ikke annen prev de første dagene. ( var bare 1 dag før "fristen" da). Men dette bekymret meg litt, og sambo ble informert.. Og nå har jeg fått ett bilde av ei venninne, med positiv grav.test! Og den blir sendt på mms i morgen... DA må jeg jo klare å holde meg:P Stygt, ja.. Men han har maange år å få igjen for;) Hohoho, som jeg gleder meg.. Vet om en som blir svett i topplokket i morgen! Dere da, har dere noen snedige planer?!
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Er sjelden jeg narrer noen på 1.april, har som regel nok med å åpne gaver og spise kake =)
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 syntes den er litt for slem jeg da det du planlegger .. hehe.. nei,jeg har ingen planer om å lure sambo heller .. syntes ikke noe om det der..
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. mars 2008 Han tar det nok ganske greit, og dere skal vite at han lever får å smålure meg hele tiden:P Men jeg klarer nok ikke å holde meg så lenge, så det blir toppen 3 minutter;)
MrsDior & baby-Dior Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 oi, det var en utroli SLEM spøk synns jeg.. det kunne ikke jeg gjort mot noen... men har ingen planer klar jeg da, er som oftest jeg som blir lurt)=)
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. mars 2008 Nemmen, det er da ikke så slemt! Folk er ikke like, og jeg vet at den ikke er for drøy for sambo! Ellers ville jeg jo ikke gjort det! Guri, høres jo ut som jeg er den heksa da!
kelso Skrevet 31. mars 2008 #7 Skrevet 31. mars 2008 Tenk om han blir kjempeglad da? Synes ikke slike spøker er no artig jeg.
elskerlivet Skrevet 31. mars 2008 #8 Skrevet 31. mars 2008 Syns den var kjmepbra jeg da, artig, Er alltid dem som lurer oss så hvorfor ikke!! Stå på, også får du holde ossinformert om hvordan han tok det!!
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 31. mars 2008 Men kjære deg, jeg kjenner da forloveden min så godt at jeg vet hvordan han reagerer!! Det er ikke en "hvem som helst"! Bare glem dette dere, det var ikke derfor jeg la ut denne tråden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå