Gå til innhold

noen så har ett svar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.. eg lure på noe. eg har på en måte sting i eggstokken på høyre side. dette er ganske vondt/ubehaglig, men verst når eg reiser meg opp. så vidt eg vet er eg ikkje gravid(enda), så lure veldig på ka dette kan vere:S noen med svar? lurer veeeldig!! setter pris på svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville sagt det var eggløsning jeg

Skrevet

er eggløsning så vondt da? har ikkje hatt vondt før. hatt de i 1-2 uker no..

Skrevet

en eggløsning varer jo ikke i to uker da... hm...

Skrevet

Hmm.. har du hatt andre plager?

Vondt når du tisser? Blod i urinen? Endret lukt på urinen?

Tenker litt på en urinveisinfeksjon.. eller om den har satt seg lenger oppe i nyren (nyrebekkenbetennelse..?)

Skrevet

nei de eg og tenkte. eg reknet med de skulle gå over, men har ikkje de, så derfor spør eg om noen vet ka de kan vere.

Skrevet

går mer på do enn vanlig, men ellers ikkje noe annet.. har aldri hatt dette før, ikkje når eg var gravid med vatla mi heller.. har søkt noe på nette om ka de kan vere, og der var de så mye forskjellige svar.

Skrevet

ska stå vetla mi:)

Skrevet

dytter for fler meninger:)

Skrevet

Hyppig toalettbesøk kan tyde på uvi. Jeg forslår at du tar deg en tur ned på apoteket og kjøper en u-stix (for å måle ph og div i urinen din), den gir deg ganske raskt svar på om du har en infeksjon eller ikke. Kjøp samtidig en graviditetstest da.. kan jo være ;-D...

Skrevet

hmm ja mulig eg må gjøre de.. hehe ja kan jo vere.. e på prøvestadie, men så fant me ut at me skal vente til etter sommeren så håpe eg kan vente til etter sommeren, men viss eg skulle vere de så er de jo bra de:)

Skrevet

må bare få understreke noe.. går ikkje ofte på do, bare litt mer enn vanlig:) 2 ganger mer kanskje?? men takk for tips, og må bare komme med fler:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...