Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir liksom aldri ordentlig mett, i alle fall ikke med normale porsjoner. Kan gå alt fra 30 min til 1 t og 30 min, så må jeg spise igjen. Blir litt sprø...også legger jeg jo på meg så mye også. Spiser ikke snop for det frister ikke og spiser helt normal husmannskost. Noen andre som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var sånn, men tenkte at om jeg fortsetter blir det for mye å ta av etter fødselen. jeg drikker to glass vann før hvert måltid. da blir det ikke så god plass til mat. og spiser epler og gulrøtter annenhver gang jeg mååååå ha mat. det har gjort at jeg bare har gått opp to kilo (uke 17+1),selv om magen er ganske stor blitt. sist gikk jeg opp over 20 kilo, og det er ikke så lett å få de av igjen.....

jeg spiser heller ikke masse godis. før digga jeg sjokolade, men har ikke spist det på to mnd.....

lykke til. vet det er inmari vanskelig å la være å spise, men vann og grønt hjelper!!!!

Skrevet

Samme problemet her. Eneste som metter noe særlig er middag! Brødskiver og knekkebrød holder i max to timer... Epler i kanskje en halvtime :( Men har funnet ut at rett i koppen er en reddende engel. Det er ikke så mye kalorier og metter faktisk en del hos meg. Tenker absolutt ikke i forhold til slanking nå altså, men om man skal spise hele tiden legger man jo på seg. Og da er det greit med kalorifattige alternativ :)

Har forøvrig helt mista lysten på snop jeg også. Spiser litt salt lakris, men ikke for mye av det heller, blir rett og slett kvalm etter litt. Ikke dumt ikke dumt ;)

Skrevet

Godt å høre jeg ikke er alene! Det finnes ikke bunn i meg. Kan spise og spise..... Brød, middag, smoothies, supper,frukt, alt går ned på høykant. Tenker ikke på vekta, men prøver å spise sundt. En del fiber (som gjør magen litt ekstra romlete) gir metthetsfølelse en stund i allefall. Har begynt med en stor skål havresuppe til frokost, det hjalp litt denne uka i allefall!

Skrevet

jaaa blir sulten kort tid etter måltid.blir gal av å være sulten hele tiden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...