Gå til innhold

sex er vondt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

iallefall med en gang liksom.. 16 dager igjen til termin idag,"forbarmet" meg liksom litt over gubben igår. Er jo ellers ganske dødt for tiden, kan ikke si sex er det man tenker på i disse dager.. men det er kanskje bare meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvordan vondt er det?

sjekket om det kan være en soppinfeksjon som er årsaken??

hadde selv også en god stund vondt i begynnelsen av et samleie..fant etter mye om og men ut at det var en soppinfeksjon. etter en runde canesten var alt bra igjen :)

ellers så har jeg full forståelse for at sex ikke er det man tenker mest på nå for tiden.

mennene får trøste seg med at noen måneder etter fødsel vil vi kanskje være med på gamet igjen ;-)

må bare la stingene og slikt gro først...hehe..

Skrevet

er ikke bare deg du...

sex har ikke vært godt for meg hele svangerskapet.. har vel hatt samleie 2 ganger etter nyttår.. (!), for da omtrent tvang jeg meg selv til ikke å være for egoistisk... (jeg ville, men samtidig ville jeg ikke, men jeg ville...)

men for en samboer jeg har...! ikke maser han om sex eller noe innenfor det, "jamen, må jo få en god klem, og få holde rundt deg selv om du ikke ønsker sex..." <3 hehe

Skrevet

Det er ikke fordi dere er tørre da? man er mye tørrere i sjeden nå enn ellers.Prøv med glidemiddel og se om det virker =)

Skrevet

er akkurat som det er for trangt til å begynne med.. au.... har ikke vært sånn før jeg ble gravid.. men så skal det sies at det ikke akkurat har blitt så ofte sex i det siste...trodde man liksom ble "videre"der nede jeg, men virker jo motsatt... bare å se fram til fødselen skjønner jeg :S

Skrevet

Opplever litt av det samme. Men har tenkt at jeg kanskje spenner meg litt med tanke på hva som skal skje der nede. Når man spenner musklene blir jo ting litt vondere. Det presser kanskje litt ekstra der også fortiden...

Skrevet

ja.. gikk greit etterhvert på en måte.. men er liksom ikke noe højdare og når lysten er fullstendig fraværende i tillegg gjør det sikkert ikke ting bedre.

Synes kanskje det har blitt litt annerledes etter at baby festet seg, men det kan jo være tilfeldig også..

Skrevet

Det er ikke bare deg... Her må han lirke inn penis i starten, men etter litt "smøring" så blir det behagelig. He he :-) når lysta kommer over meg så er det ikke bare å kaste meg over ham lenger...

Skrevet

"godt" å høre at vi er flere da :) selv om dette ikke akkurat er stas.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...