Gå til innhold

Bekymret.. Noen andre som har mistet all symptomer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sniker meg inn her fra 1.trim, håper at noen har noen svar til meg. Jeg er 11+2 uker på vei, og hadde symptomer som ømme bryster, trøtthet, strkking/stikkinger og litt kvalme fram til uke 9. Plutselig forsvant alle symtomer, og jeg føler meg ovehode ikke gravid.

Jeg hadde en SA i desember, er kanskje derfor jeg er så nervøs.

Er dette normalt eller har jeg kanskje hatt en MA?

Takker for alle svar..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vanlig at symptomer som kvalme, tretthet og ømme bryster gir seg litt mot slutten av 1. trimester. 2. trimester er som kjent det beste vanligvis, da er man i god form (pga at evt plager man opplevde i begynnelsen av 1. tri er borte), og det er ikke begynt å bli så tungt. I 3. trimester dukker ofte andre "problemer" opp, som dårlig plass til blære og lunger, bekkenløsning,, osv osv...

Det er sikkert fint med deg å lille frøet, og du får kose deg med at du nå går inn i det som er kjent som den beste tiden i svangerskapet :) Lykke til! :)

Skrevet

det høres veldig normalt ut det du beskriver...du går snart inn i god-trimesteret, så det er ikke så rart at ubehaget avtar. heller ikke rart at du bekymrer deg.... jeg hadde en sa en mnd før deg og har vært kjempe-engstelig for det meste egentlig helt til jeg begynte å kjenne liv daglig. nå vil jeg bare nyte at formen begynner å bli bedre..... den store tunge magen kommer tidsnok.....

Skrevet

Tusen takk jenter.. Jeg ble litt roligere nå. Dere har jo tross alt vært igjennom dette før :) Jeg ønsker dere samtidig lykke til med resten av svangerskapet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...