Gjest Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 når sambo er hjemme sliter jeg med angst OG når han er borte sliter jeg med angst.. næmmen jøssenammen.. hvorfor skal det være sånn? :/ sukk.. han er bare med en kamerat på trening men jeg sitter med mange tanker om at han ser på masse fine damer og alt mulig.. Jeg hater meg selv når det er sånn :/
aprilspøk Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Huff da, så vanskelig å ha det sånn.. Husk at det er deg han har valgt, og er kvinnen i hans liv. Tro på at han elsker DEG, og vis han at du elsker han.
Sjokoladekaka Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Er det egentlig sjalusi, eller at du er usikker på deg sjølv? Det hjelp ikkje å holde på sånn om der ikkje er noko gale egentlig. Og kva skjer om det er noke? går verden din under, eller vil det gå bra det også? du klarer deg aleine om så er. Eg ville heller vore aleine, enn med ein som VIRKELIG ser på andre OG tar for seg av det. No har ikkje eg vore den sjalu, men var sammen med ein som var det uten grunn. Og vi er ikkje sammen no, for å seie det sånn.... Du kan risikere å ødelegge forholdet med ubegrunna sjalusi. Og då går det "troll i ord", det blir som du er redd for. Tenk heller korleis du vil ha det, og kva du må gjere for at det skal bli som du vil:) Jobb med deg sjølv og dine tankar om kva som skjer der han er. Husk at det er din fantasi, og ikkje hans realitet:) Det er ikkje farlig heller om han ser på andre:) Det betyr ikkje at han ikkje kjem heim til deg, men berre at han ser på noke som er pent, som eit maleri, utan at han tenker spesielt mykje på det i etterkant:) du ser nok litt ekstra på pene ting du også, om du tenker etter:) Det betyr ikkje at det er noke du ønskar deg, eller MÅ ha, men at det er behagelig å sjå på
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Nei, jeg er langt ifra sjalu! Han kan se på damer så mye som han vil så lenge det er det men det har gått så mye frem og tilbake mellom meg og han nå at jeg tror hele tiden at han går fra meg. Jeg sliter med depresjon fra før av (er vel derfor jeg er så "manisk") .. Jeg vet at han ikke går til noen andre men er bare tankene mine som går i surr.. Som sagt så er det mye bak dette men orker ikke ta det her sukk... vi venter jo nr 2 nå i mai men allikevel har jeg følelsen på at han kommer til å gå fra meg snart.. (han har blant annet sagt i tlf når han har kjørt fra hjembyen sin at "nå er det tilbake til fengselet" noe som sårer meg helt sinnsykt..) han sammenligner familielivet med fengsel !! han er utrolig UMODEN til å være 30 år og det er ikke bare jeg som har sagt det for å si det sånn...
To tette + snart ei med flette Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Uffda, det hørtes ikke ut som noen god måte å ha det på, kjenner meg så igjen i det du skriver!!! Vet ikke helt hva jeg skal si, hva som kan gjøre det bedre liksom... Men har det litt på samme måte selv, redd for at kjærsten skal gå fra meg, finne noe bedre, noe enklere, (jeg har to barn fra før, han har ett, fort mye styr). Han er også ganske umoden, ikke heeelt klar for å være familiefar på heltid, skulle helst vært med kompiser osv.. Jeg sliter også litt med depresjoner fra før (ikke fått noen diagnose, men vet hva jeg snakker om)... Har masse jeg gjerne skulle skrevet til deg, men nå må jeg ut en tur..Guttene har besøk av ei lita venninne som jeg må følge hjem... Skal prøve å lete opp tråden igjen senere, evt sende deg en pm om du vil?!
To tette + snart ei med flette Skrevet 31. mars 2008 #7 Skrevet 31. mars 2008 Da gjør jeg det litt etterpå, alltid godt å snakke med noen som er i "samme" situasjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå