Gå til innhold

Til de som har både gutt og jente!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurte på om det har vært noen forskjell på svangerskapene deres? Jeg har et helt anderledes svangerskap denne gangen.Verken størrelsen på magen, fysikken eller psyken er likt. Har en gutt fra før. Kan jeg våge å håpe at det blir ei jente? Hva er deres erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har jente og denne gangen venter jeg gutt.

Svangerskapet har vært veldig ulikt da jeg gikk med jenta. Magen er annerledes, formen er annerledes, ja det meste er ikke som sist jeg gikk gravid.

Jeg har en følelse av at svangerskapene blir annerledes dersom man venter ulike kjønn, men det er bare min erfaring da.

Tror du får jente denne gangen jeg =)

Skrevet

Det er overhodet ikke noe sikkert tegn nei. Vet om to som begge har to jenter og har hatt to vidt forskjellige svangerskap.

Men når det gjelder meg så stemmer det.

Skrevet

Du kan ikke håpe på noe før du har sett det på UL. Jeg trodde dette var jente i begynnelsen. Magen er annerledes her også, jeg har mer plager og mer vondter i dette svangerskapet. Vært mer kvalm osv. Men det er en gutt i magen min. Altså hatt 2 ganske ulike svangerskap og har gutt fra før og venter ny gutt når det måtte være.

Skrevet

Jeg har to gutter og en jente, og alle tre sv.skapene har vært helt like.

Det er ikke alltid et sikkert tegn at sv.skapene er ulike..

Skrevet

Jeg gikk med gutt første gangen. Ingen plager i det hele tatt. Magen var langt oppe.

Gikk med jente andre gangen. Ingen plager den gangen heller, men magen var langt nede.

Venter jente denne gangen også, magen er enda lengre ned. Ingen plager, annet at jeg fikk BL denne gangen. Så har jeg ikke tålt lukten av stekt mat, spesielt fra narvesen/mix og slike plasser.

Så eneste forskjellen på mine jenter og gutten, var hvor magen var. Mulig det har vært tilfeldig?...

Skrevet

jeg har både ei jente og en gutt, men de svangerskapene var helt forskjellige..nå venter jeg gutt(tror jeg) og svangerskapet ligner mest på det jeg hadde med jenta mi... så jeg tror ikke noe på at det har noen sammenheng:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...