Susi og prinsessa Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Jenta mi er begynt å krabbe rundt, men har henne endel i lekegrinden, kanskje tre kvarter-1 time i løpet av dagen. Det er akkurat som om hun klarer å leke bedre med lekene sine der. Blir ikke så fort avledet, så greit for meg å ha hendene og øynene frie, kan gjøre litt husarbeid osv. Men kan ikke noe for at jeg får litt dårlig samvittighet av å ha henne der, selv om hun ser ut til å trives, nesten som å ha henne i bur hehe. Flere som benytter seg av lekegrind når barna har begynt å krabbe?
*Rutletutt* Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Milla krabber ikke enda, men kommer seg alle veier likevel...så av og til må jeg ha henne i lekegrinden for å vite hvor hun er, he he - hun koser seg med lekene sine oppi der, så ser ikke noe problem med å ha henne oppi der litt om dagen:o)
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Ja, vi benytter oss av lekegrind. Sikkert mer enn 1t om dagen. Så lenge han koser seg der har jeg ikke dårlig samvittighet. Det er jo for hans egen trygghet også, så han ikke brenner seg på ovnen eller gjør noe annet farlig.
Mikkemafian Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Vi har også lekegrind. Det er bra nå som hun har begynt å komme seg litt bakover og rundt omkring.... Setter henne i den når jeg må forlate henne litt og det er fyr i ovnen....
morTilLillegull Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Hva slags lekegrind har dere? Viønsker oss det, men vet ikke helt hvilken type vi skal velge.
☆Lille my* Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 Vi har en enkel lekegrind fra barnas hus! Den kan heves og senkes slik man vil ha den. Vi må bruke den en god del siden vi har hund i huset! Vil ikke ha babyen på gulvet om jeg skal på do osv, uansett hvor snill hunden er, å vet man aldri. Vi har lagt babygymmen i grinden, så pjokken koser seg ser.
askeladda Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 Bruker det, har absolutt ikke dårlig samvittighet for det så lenge han leker og koser seg der. Krabber mye løst også, da, sitter der innimellom og da så lenge han synes det er ok.
Susi og prinsessa Skrevet 1. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. april 2008 Takk for svar:) Er jo veldig kjekt med lekegrind da, jeg synes det er så greit å ha ho der når jeg feks dusjer, så setter jeg på litt musikk til ho, da trives ho enda bedre der:) Jeg har bare en helt enkel trelekegrind. Kjøpte den brukt til 150 kr.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #9 Skrevet 1. april 2008 Vi bgeynnte med lekegrind da lillegutt var 4 mnd, han er nå 5 mnd. Synes dette er mye bedre enn da han lå på gulvet med babygymmen over seg. Nå kan han ha babygymmen i grinda, men snur seg også etter de andre lekene og får tak i de, når han lå på gulvet endte det bare med grining for alle lekene kom så langt unna. Vi ble anbefalt å begynne med lekegrind før han begynnte å krabbe, for da er han vandt med å leke der og føler ikke at han blir satt i "bur!". Må bare tilføye at vi har en gym matte som vi bruker på gulvet utenom, her ligger han uten leker og snur og vender seg, og synes dette er kjempe kjekt og blir ikke "forstyrret" av alle lekene. Forandring fryder, også for små sjeler!
Susi og prinsessa Skrevet 1. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 1. april 2008 Jeg har egentlig nettopp begynt med lekegrind og det virker ikke som hun føler at hun er i bur, bare mora som føler det tihi:)
miss blithe Skrevet 1. april 2008 #11 Skrevet 1. april 2008 Vi har og lekegrind til småen og han stortrives. Vi begynte å han der når han var 4 mnd og nå er han 8 mnd. Han er trygg der pluss nå når han reiser seg er det kjempe kjekt for hanå gå rundt i lekegrinden. Jeg får ikke dårligsamvittighet når han er oppi der og koser seg, jeg hadde jo ikke fått gjort noe jeg om ikke jeg kunne ha han litt der innimellom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå