Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal kjøpe Tørketrommel, endelig!

Eller vi får i innflyttings gave med mamma og pappa, men vi skulle få velge den sjølv.

Tenke på å ha med utlufting sidan vi har muligheiter til det. Men ser det er meir utvalg av kondenstørketrommel, noken fordel med det?

Kva ville du hatt?

Har du en du er veldig fornøgd med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har kondens-trommel og mamma har med utlufting..

Jeg er ikke i tvil: jeg skal ALDRI ha kondenstrommel når denne dør!

Det blir kok-varmt på badet. Det går nesten ikke ann å være der når trommelen går! Den blåser også MYE lo ut på badet, så man må nesten vaske badet for hver gang du bruker trommelen... Helt håpløst med mindre man har eget vaskerom....

Mamma har en miele som hun har hatt i 15 som det aldri har vært noe galt med, så jeg er ikke i tvil om at jeg skal ha en tilsvarende. Den jeg har nå er en AEG tror jeg..

Har en vennine som har kjøpt seg kondenstrommel da hun ikke hadde mulighet til utlufting og sitter igjne med samme inntrykk som meg.. Hun har et annet merke, men husker ikke hva det heter... Et eller annet på g tror jeg...

Skrevet

Vi har Bosch kondenstørketrommel og er kjempefornøyd med den.

Skrevet

Vi har electrolux (tror jeg det skrives :)Er kondens ja!!! Super fornøyd..Blir litt varmt ja,men har vindu som vi åpner så det går helt fint!!!Kommer ikke lo eller noe rundt på badet til oss iværtfall

Skrevet

Miele kondenstrommel, elsker den.

Miele er litt vel dyrt da, men de er så bra!

Skrevet

vi har aeg sin toppmodel, vet ikke helt hva den heter. det er kondenstrommel, og vi kunne ikke tenkt oss noe annet! kjempe fornøyd me dden=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...