HønePøne, Lillemann og Tuppa Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 noen som har bestilt dress til mannen her?? og om noen som har bestilt kjole, som kan sende meg en pm?? må vøre 100 % før jeg bestiller noe..
~Milly~ Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Driver å bestiller dress nå.. har bestilt og fått kjolen SUPERfornøyd
HønePøne, Lillemann og Tuppa Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. mars 2008 noen som kan adde meg på msn? litt skeptisk, he he greit og få høre hva som er positivt og slik [email protected]
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 Jeg er nok en av de som ikke er så fornøyd med JK. selv om broderiene er kjempefine, og det er ikke noe i veien med kvaliteten på stoffet. Det som gjør at jeg ikke er fornøyd, er at kjolen var ALT for stor, samt at der ikke er noe støtte i den. Savner en form for korsett eller spiler i toppen. Stoffet kjolen er sydd i er heller ikke det som "orginalen" er sydd i (orginalt organza, men JK kjolen er i blank polyester) Når dette er sagt, så er kjolen faktisk kjempefin, den er bare ikke som jeg hadde forventet at den skulle være...
HønePøne, Lillemann og Tuppa Skrevet 1. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. april 2008 ok.... der er jo dress jeg skal kjøpe, og gubben vil ikke ha ny dress, han mener den gamle smokingen passer enda... noe den så absolutt ikke gjør, så den er sikkert bedre enn den gamle
~Milly~ Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 Må bare si at min kjole har spiler i toppen. De er stortsett behjelpelige dersom man spesifiserer hvordan man vil ha det =)
HønePøne, Lillemann og Tuppa Skrevet 1. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 1. april 2008 spennende.. er vel bare og hoppe i det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå