Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Har lyst til at samboer skal bli instruert i aromamassasje under fødselen. Hvis jeg orker å bli tatt på, da. Skal føde på Sykehuset i Buskerud og fikk vite at de har tilbudet der. Noen som har prøvd massasje eller aromamassasje som smertelindring, og hvordan var det?
Cosette Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Massasje fra min mann var den eneste smertelindringen jeg hadde under første fødsel, og det var kjempegod lindring for meg. Eneste ulempen var at armene til den stakkars mannen min holdt på å ramle av etter hvert, hehehe.....men litt må de jo lide de også :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå