Gå til innhold

Massasje som smertelindring


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst til at samboer skal bli instruert i aromamassasje under fødselen. Hvis jeg orker å bli tatt på, da. Skal føde på Sykehuset i Buskerud og fikk vite at de har tilbudet der. Noen som har prøvd massasje eller aromamassasje som smertelindring, og hvordan var det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Massasje fra min mann var den eneste smertelindringen jeg hadde under første fødsel, og det var kjempegod lindring for meg. Eneste ulempen var at armene til den stakkars mannen min holdt på å ramle av etter hvert, hehehe.....men litt må de jo lide de også :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...