Gå til innhold

Noen som har prøvd TanCan (solbruningsspray)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fornøyde? Synes det høres litt vanskelig ut å fa det jevnt? Sprayet dere selv eller hadde dere hjelp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Den har jeg prøvd og jeg er veldig fornøyd. Nå skal det sier at jeg bare har tatt den i ansiktet og litt nedover brystet, samt armene. Jeg tok på meg engangshansker, sprayet litt i hånda og smurte det i ansiktet. Jeg veit det står på flaska at man ikke skal gjøre det sånn, men det har funka på meg. Etter noen timer går jo i dusjen. Da jeg kommer ut derifra ser det ut som om alt er borte. Men dagen etterpå er brunfargen der.

Hvor har du kjøpt den? Skulle gjerne hatt ei flaske til.

Skrevet

Har kjøpt den på pucci.no. Ble det sterk farge eller? Hvordan gjør du det med hendene? Skulle gjerne hatt litt farge der også men synes det er vanskelig å få det pent.

Skrevet

Etter at jeg var feridg i dusjen så smørte jeg meg med natusan bodylotion som man blir brun av. Da jeg våknet dagen etter var jeg ganske så brun ja. Jeg sprayet ikke så mye på hendene egentlig. Det er ikke så lett tror jeg. Da må du i såfall få noen til å spraye deg, men tror det er vanskelig å få dette bra pga "rynkene" på fingrene.

Hvor mye betalte du for den? Lurer på om jeg må anskaffe meg en til. Min gikk ut på dato, så til slutt var den blå.

Skrevet

Hvor mye betalte du for den der? Jeg får ikke opp siden.

Skrevet

Har prøvd den og synes den er bra, men liker ModelCo sin hakket bedre :) fargen ser mer naturlig ut (ikke så oransje) og jeg synes den er lettere å få jevn.

Får kjøpt den på estetique :)

Skrevet

Er det spray det også? Hvor mye koster den?

Sitter på nettet å lurer på om jeg skal bestille TanCan, men kanskje jeg heller skulle prøvd ModelCo.. Hmm..

Skrevet

Får ta en liten test på bena først for å se. Betalte 249 for 250 ml.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...