Gå til innhold

Bilbelte i buss

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker dere bilbelte hvis det finnes i bussen?

Jeg synes det er så ubehagelig og skjønner ikke helt meningen, så derfor lurer jeg på hva dere gjør.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skjønner ikke meningen med bilbelte men er pålogget internett - interessant. Hvor i hodet sitter skaden?

Skrevet

Ble litt skrivefeil her ja. Mente at jeg skjønner ikke meningen med hvorfor jeg synes det er ubehagelig. Vet selvfølgelig hvorfor det bør brukes ;)

HI

Skrevet

Har aldri sett at de har bilbelte på buss jeg. Er det noe nytt som har kommet?

(Nå tar ikke jeg så ofte buss da)

Skrevet

Hva er det som er så ubehagelig med det da?

Er vel ikke noe annerledes enn å bruke bilbelte i bil?? For du gjør vel det?

Skrevet

Jeg gjør aldri det. Faller seg liksom ikke naturlig, men dattern min har alltid på seg belte når vi kjører buss. Ingenting annet er aktuelt.

Skrevet

Viktig at barna lærer først som sist at de skal gjøre som de voksne sier, ikke som de gjør :)

Skrevet

Det er like påbudt å bruke bilbelte i bil som i buss. Du kan faktisk få bot hvis du lar være;)

Skrevet

Det er faktisk veldig mange som ikke bruker belte når de kjører buss. Tror det er mange som ikke tenker over det, men det er faktisk like viktig!

Skrevet

Ja, det gjør jeg i de bussene som har bilbelte. Strot sett ihvertfall, skal innrømme at jeg ofte ender opp med å ta av beltet når jeg kjører nattbuss i håp om å finne en bedre sovestilling.

Skrevet

Jeg skal innrømme det at jeg kunne vært flinkere. ;-)

Bruker alltid bilbelte i bil da!

Skrevet

Selvfølgelig gjør jeg det!

Skrevet

Jeg bruker alltid bilbelte i buss - når det er tilgjengelig. Skulle ønske det fantes i alle busser (er vel et lovpåbud på gang, eller...?).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...