Gå til innhold

Bekymret.. Noen andre uten symptomer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 11+2 uker på vei, og hadde symptomer som trøtthet, ømme bryster og litt kvalme fram til uke 9.. Siden det har jeg ikke hatt noen symtomer i det hele tatt, føler meg overhode ikke gravid.. Jeg hadde en SA i desember, så er kanskje derfor jeg er så nervøs.

Er det andre som har hatt det slik at alle symptomene plutselig forsvinner? Eller har jeg hatt en MA?

Blir glad for alle svar, er så veldig nervøs nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ofte er det jo slik at når man går over i 2. trimester går disse symptomene (kvalme og tretthet) over. Du kan jo ringe legen din dersom du er veldig bekymret.

Tror egentlig alt er som normalt (så lenge du ikke har noen blødninger). Prøv å kos deg, 2. trimester skal være den beste delen av svangerskapet.

Skrevet

Heisann!

Jeg har vært gravid 3 ganger før, og har vært lite kvalm med alle tre.

Kvalmen har gjerne begynt i uke seks, og vart 2-3 uker, så har det forsvunnet :-) Så det trenger ikke bety at det er en MA.

MEN, jeg ville tatt en tur til legen likevel, bare for å få slippe å gå rundt å være bekymret.

Svigerinna mi hadde mye kvalme i begynnelsen, og den tok plutselig slutt, og hun hadde en MA. Men hun hadde også blødninger, derfor dro hun til legen, og fikk da vite at hun hadde en MA:

Så mest sansynlig er alt bra med babyen, men ville likevel tatt en tur bare for å forsikre meg om at alt er bra! Ikke bra å gå rundt å være bekymret heller.

Skrevet

Det er som om du beskriver meg. Symptomene mine forsvant over natten! Og det var ALT av symptomer: vonde pupper, trøtthet, humørsvingninger, kvalme (hadde ikke mye av det) osv.. Jeg ble kjempe bekymret men legen sa at det var bare enda et godt tegn på at jeg er gravid for dette skjer med de fleste nettopp på den tiden når du er i 11.-12. uke.

Jeg ble allikevel ikke helt betrygget for jeg syns det var så veldig stor forskjell, så legen målte HCG verdiene mine np. Fikk resultatet i dag om at jeg er "veldig gravid". :o) Du er helt sikkert veldig gravid du også, men jeg skjønner du er litt nervøs.

Skrevet

Tusen takk jenter :) Er betryggende å høre at noen opplever det samme.. Legekontoret jeg bruker er ikke åpent idag, så jeg ringer imorgen. Bare for å være på den sikre siden :) Og lykke til med spiren deres..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...