*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Hei hei! Tenkte det kunne være litt koselig å bli litt kjent med ei på min egen alder:o) Om du vil? Hehe! Hvordan ligger du ann i syklusen? Kan fortelle litt om meg da! Er fra Buskerud, men bor nå i Telemark sammen med min samboer! Vi er forlova og har vært sammen i 4år. Har vært prøvere siden mars 06 og prøver på vår første:o)
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 hei:) så koselig at du har lyst til å bli kjent med meg da:) er alltid kost med nytt bekjentskap:) hvis syklusen min ikke er uregelmessig har jeg ikm i morra:) spent på om tanta kommer eller ikke:) hvor er du hen i syklusen da? får fortelle litt om meg også da:) hihi jeg er fra fredrikstad og bor her sammen med samboeren min. vi er ikke forlovet, ennå tihi, men har vært sammen i litt over 2 år. vi har vært prøvere siden mars 07 og prøver også på vår første:) klem fra
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2008 Håper den ikke kommer da:o) Jeg hadde EL forgje uke jeg.. Så venter ikke Tr enda! Så får bare krysse fingrene:o)) Hehe! Du gjør om dagene da?
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 ja vi får krysse fingrene:) ingen tr hos meg ennå men føler meg ikke gravid så får bare se videre! jeg studerer vernepleie på deltid også jobber jeg litt:) og sånn når jeg har tid driver jeg å pusser opp i huset mitt:) du driver med om dagene du da?
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 1. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. april 2008 Så deilig med eget hus da:o) Har ikke vi enda! Må vente litt, for vi er ikke helt sikre på hvor vi vil bo sette oss enda.. Hehe! Nei har jobbet litt i omsorgsbolig og barnehage. Men nå flytter vi til Porsgrunn i Juli så søker div jobber der nå) Har du tenkt å teste eller?
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 ja er kjempe deilig:) hm.. nei har ikke tenkt til det... ikke ennå i allefall.. he he.. for forrige syklus kom tanta to uker for seint se, så da har jeg tenkt til å vente en stund for å se om tanta kommer eller ikke:)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 1. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. april 2008 Hehe, skjønner:o) Pleier som regel å vente en god stund før jeg tester selv! Er så lei de neg. testene.. Hehe!
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 4. april 2008 #8 Skrevet 4. april 2008 ja er best sånn:) he he.. siden du har prøvd så lenge har du vært på utredning eller noe? håper du får en fin helg:)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 4. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. april 2008 Nei har ikke det! Vi bestemte oss for det før vi begynte å prøve at vi skulle prøve en stund først! Men nå har vi holdt på i 2år og klaffer det ikke denne mnd skal vi til legen:o) Man håper jo på at det kan klaffe uten hjelp! Men men! Hehe! Har du det? Ha en fin helg:)
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 5. april 2008 #10 Skrevet 5. april 2008 okei:) nei har ikke vært å skjekka meg jeg heller.. har begynt å tenke tanken, men er liksom litt skummelt.. tenkte jeg skulle bestille meg time nærmere sommeren hvis det ikke har klaffet før det:)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 5. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 5. april 2008 Ja, det er skummelt! Hehe! Derfor jeg har utsatt det såpass lenge å trur jeg! Men vi får jo bare håpe på det beste:) At det ikke er noe galt.. Klem
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 5. april 2008 #12 Skrevet 5. april 2008 ja vi får håpe på det:) krysser fingrene for at det har klaffet for deg denne mnd:) klem:)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 6. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 6. april 2008 Tusen takk:o) Venter vel TR denne uka så er bare å se ann.. Hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå