Gå til innhold

Dagmamma og barnehageplass.. Etterlysning..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynner å bli desperat nå.. Vi trenger sårt tips om gode dagmammaer eller ledige plasser i familiebgh da vi ikke har fått noen plass via hovedopptaket.

Noen som kjenner noen, som kjenner noen som kan hjelpe oss, om enn bare for en mnd eller 2, slik at vi får bedre tid på oss?

Vi bor i Bærum, og er fleksible på kjørevei!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet at det er en dyktig dagmamma rett over veien for dere, der et av barna skulle slutte eller flytte.... ;) Det er visst en voksen dame som bor i en tomannsbolig rett før man svinger opp bakken til oss. (Nærmere kan dere vel ikke finne noe?? ;))

Sender deg en sms med telefon nummeret til damen som fortalte meg dette, og som har sønnen sin der. Hun er ihvertfall strålende fornøyd, og fortalte dette før hun visste at vi hadde funnet alternativ til Måka.

Verdt å undersøke!

klem klem

Skrevet

Vet om en helt ny familiebarnehage (Trygge barnehager) på Hosle som mangler en jente på 1-2 år fra høsten.... (skal ha drift med 4 gutter og 4 jenter). Send meg PM så skal jeg formidle mob.nr dersom noen er intr.

Skrevet

det er altså her man finner barnehageplass!!! Det må jeg smile av! Jeg syns denne siden er liltt av et gullfunn..... er det mulig. her får man fikset hva det skal være :-)

Kan noen komme å fikse nettene til dritgreijenta så hadde jeg vært glad :-)

Jeg har plutselig blitt verdens dårligste mamma, jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, og går i den ene fella etter den andre. hvor ble det av standhaftige dritgreimamman??? kanskje dere har en bhg-plass til meg også ??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...