Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i uke 7 ca og har hørt at det går ann å ta ultralyd tidlig for å sjekke at alt er bra med ungen.. at det ikke er noe misdannelser eller downs. men hvilke uke kan man ta slik ultralyd og hvor ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.... jeg er 7+3 og skal ta tidlig ultralyd på onsdag... innvending ultraly... du kan bestille time på privatklinikk...

Skrevet

Tror det først er i uke 10-14 at de kan se på nakkefolden for å vurdere Downs (uke 12 er den tydeligst)... Jeg var på tidlig UL i uke 8, og det var fantastisk å se den lille rakkern m det bankende hjertet=) Anbefales! Tror du må bestille på privat klinikk..

Skrevet

Dette lurer jeg også på... Hvordan klinikker er det som har dette tilbudet?

Skrevet

Tidlig UL kan man få flere steder, bla Volvat og andre private klinikker.. Da må man betale selv, hvis man ikke har henvisning fra lege. Koster fra 600-900 kr ca tror jeg.. Vet ikke om de automatisk sjekker nakkefolden da, men skulle vel tro d..=)

Skrevet

Dows finner man ikke før i uke 12 tror jeg.. Deromkring et sted.. Vet at det er for seint på vanlig ul, da er nakkefolden vanskeligere å se..

7-8uker tror jeg det er en ser hjerteslag og fosteranlegg, men ikke noe mere da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...