Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nok en mandag og heldigvis uten de vindkastene og regnet vi hadde i går. Vi har hatt en deilig helg med blide unger og lite program. Storebror var aktiv og sosial, det er godt for mammahjertet at han har funnet gode venner etter at vi flyttet. I går kom Maudmannens søster på besøk. Han har to fine søstre som skjønner så utrolig godt hvor praktfulle barn vi har ;-) Det er deilig med besøk som beundrer, pludrer, bærer, leker, prater og er interesserte. Nå har hun reist til byen med den raste blokka igjen og jeg nyter rester av sjokoladekake, en kaffe og litt datatid. Minstesnupp sover og jeg skal snart rydde litt. Tror jeg... Min polske bestevenn har vært her, så det er rent og ryddig, men jeg har masse klær som barna har vokst ut av som må sorteres og ryddes. Skal gjøre det snart. Tror jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God formiddag ja:)

Så flott da:) sånn bestevenn hørtes kjekt ut;)

Her er gulvet litt klissete etter kakebesøk....var visst ikke nok å støvsuge i går kveld, hehe. Så jeg har litt å gjøre. Og her sitter jeg, haha.

 

SKal legge på plass en haug klær...har faktisk brettet klær og sotert det (utrolig, hehe) Og fy så masse...... Jeg er lei klesvask og her er alltid mandag den store klesvaskedagen. isj.

 

Ha en flott dag videre!

Skrevet

Er det ikke godt med slike besøk hvor de bare sklir rett inn. Da er det hyggelig å ta imot gjester. Jeg elsker å ha besøk, men som jeg fortalte sist, det er noen typer mennesker som man kan spare seg for.

 

Jeg skulle ha besøk av min polske venninne forrige torsdag, men hun dukket aldri opp, og har ikke hørt fra henne siden. Har vært slik at par ganger nå, eller at hun har måttet utsette, veldig irriterende! Vet du om din har noe ledig tid og evt. tar på seg flere oppdrag?

Skrevet

Jeg tror de tar på seg mer. Vi hadde først en dame, så datteren hennes og nå søsteren (?) De er pålitelige og flinke, men reiser på lange jule-, påske- og sommerferier. Hvis du vil kan jeg spørre henne når hun kommer på mandag om en uke.

Skrevet

Ja, gjerne. I og med at jeg aldri vet når hun jeg har kommer, så blir det så vanskelig å planlegge. Jeg har ofte måttet avbryte avtaler for å reise hjem, og så dukker hun ikke opp. Veldig kjedelig. Og, så sier hun at hun evt. kan komme på mandag eller tirsdag, men da må jeg jo likevel vaske til helgen. Ja, ja, nå har jeg jo litt tid i og med at lille M sover ganske bra på dagen. Men, det er jo mye bedre å bruke tiden til å slappe av og dibbe litt :-)

Skrevet

Oj, det hørtes deilig ut!!! Synes slike rolige stunder i heimen i rent hus og med sovende unger er drømmen ;-) Litt vemodig å tenke på at jeg ikke skal ha permisjon noen gang mer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...