Gå til innhold

Bestemmer meg nå! Blir Ullevål.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte bare få det "offentlig" slik at jeg ikke ombestemmer meg igjen. Har fødeplass både på Riksen og Ullevål og har slitt fælt med å bestemme meg. Hadde nok valgt Riksen hvis jeg skulle bestemme alene, men mannen har så lyst til å bo sammen med oss hvis det er mulig, og da blir det hotellet på Ullevål. Mannen min er så god og tålmodig, en virkelig støtte, og da er det det minste jeg kan gjøre for ham synes jeg :)

Sånn, der var valget tatt! Deilig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med valg. Hørtes ut some t fornuftig valg....

Skal selv snart velge og gruer meg masse, kan velge mellom 5 forsjkellige sykehus i et fremmed lang.... Skjoenner ikke hvordan det skal gå.

Skrevet

Er ikke lett å bestemme seg nei...

Jeg hadde også plass begge steder og endte opp på Riksen.

Er veldig fornøyd med valget.Brukte noen uker på å bestemme meg ja...

Eneste dumme er at de ikke har sykehotell,får bare satse på at vi er heldige og får familierom:-)

Skrevet

Valgfrihet er bra, men jammen er det ikke alltid nødvendig med så mange valg. Jeg måtte bare bestemme meg til slutt, og siden mannen da hadde ønsker, så ble det lettere. Men dette har jeg grublet mye over. Haha.

Skrevet

Jeg fødte på Ullevål i 2004 og var veldig fornøyd med fødselen. Veldig greit å bo på barsel hotellet etterpå.-) Dvs første natta var jeg der alene, vi tenkte som så at pappaen ikke trengte å være der....men er lite bemanning om natten fant jeg ut og veldig lite hjelp å få. Så etter det bodde pappaen der sammen med oss og da var alt topp:-)

Deilig med eget bad, tv og noe annet på rommet enn kun senger:-)

Skrevet

Luksusproblem!

Men skal du på vanlig føde eller ABC?

Var ABC eg hadde plass ved på Ullevål(hadde sikkert ikke vært vanskelig å bytte men).

Vi har vært mye på Riksen i forbindelse med IVF så er kjente der.

Greit å lage og føde baby på samme sted;-)

Håper du blir fornøyd med valget!!

Skrevet

Nei, er vanlig føde. Man må vel være frisk under svangerskapet for å velge ABC? Jeg er jo det, men behandles for høyt BT og tenker som så at mye kan skje...dessuten vil jeg gjerne ha lystgassen tilgjengelig ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...