*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Hei:) Vil bare si ifra at jeg tar meg en pause fra BIM. Trenger å fokusere på skole framover, og klarer ikke det når jeg er helt avhengig av å være her, hehe. Så tusen takk til alle som har støttet og heiet på meg:) Skal prøve å holde meg unna lengst mulig, men kommer vel tilbake etter EL når jeg har alle mulige sympromer igjen, hehe. Men hvis jeg klarer det, så holder jeg meg unna til juni. Kommer selvfølgelig innom og titter en gang i blant for å se hvordan det går med alle jentene her inne. Masse lykke til alle sammen, håper ikke jeg ser noen av dere her når jeg kommer tilbake;) Stor klem
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Hei snuppa mi<3 Så trist å høre at TR kom! Hadde så tro på deg denne gangen! Håper vi kan ha kontakt via tlf og msn selv om du ikke er her da.. Snufs! Håper det klaffer for deg mens du er borte snuppa mi! Klem glad ideg<3
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Å nei og nei så utrolig urettferdig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Uff nå ble jeg virkelig lei meg på dine vegne vennen!!!!!!!!!! Forstår godt at du trenger en pause herifra! Håper så vanvittig at du blir gravid mens du er borte! Du fortjener det max!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kommer til å savne deg her snuppa!!!!!!!!!!!!!! Stooooooooooooooooooor klemmmmmmmmmmmmmmmmmmmm:-)
Momlegåsegg Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Unnskyld meg men... FY FA... så urettferdig Dreamer jenta mi!!! Vettu.. jeg var nesten sikker på at du var gravid jeg.. ÅÅÅÅÅÅ dette var virkelig ille.. Håper det går greit med deg.. Kan tenke meg det var en GEDIGEN skuffelse.. Huff og huff.. Verden er urettferdig.. Er du helt sikker på at det er TR da?--- Å sukk.. Du kommer til å bli dypt dypt savnet.. men sier meg enig at det kan være lurt å ta en pause herfra.. Slik som jeg gjorde denne mnd, for i dag testet jeg svakt positiv på billigtesten jeg hadde. Men tror fortsatt ikke at jeg er gravid, så vi får bare se. Stoler ikke på de billigtestene i det hele tatt. Men jeg håper av hele mitt hjerte at du snart blir gravid. Er det noen som virkelig fortjener det så er det deg vennen. Tenker på deg.. Mange klemmer fra meg. ;-)
*tybber* Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Så trist å lese at du fikk TR! ( Jeg var HELT sikker på at du var gravid jeg nå. Åhh, kan det ikke bare bli din tur snart da?? Krysser alt jeg har for deg fremover nå. Hååper du kommer tilbake snart og forteller at du har en liten hemmelighet i magen din! ;o) Masse lykke til snuppa! )
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. mars 2008 Tuuusen takk jentene mine, dere er så utroolig gode å ha!!!! Kommer til å savne dere så utrolig masse, har ikke vært borti så snille, omtenksomme, støttende, fantastiske jenter som dere!!! Gleder meg til å komme tilbake allerede, men da satser jeg på at ingen av dere er her lenger;) Silje: Selvfølgelig kan vi det snuppa mi!!! Tuuusen takk!!!<3 Håper så INNMARI det klaffer for deg mens jeg er borte, det er virkelig din tur nå! Glad i deg og<3 Klemme M-79 håperpå 08gull: Tuuuusen takk!!!!!!!! Du er så ufattelig snill!!!! Håper av hele mitt hjerte at du tester pos denne pp´n!!! Du fortjener det kjempemasse!!!! Kommer til å savne deg og MASSE!!!!!!!!!! Stoooooooooooooooor klemmmmmmmmmmmm:-) Momlegåsegg: Tuuusen takk!!! Det hjelper så godt med støtte når tanta kommer gang på gang. Helt sikker på at det er TR desverre. Ååååååh gratulerer såååååå mye med positiv test!!!! Nå ble jeg utrooolig glad:) Du er nok gravid!!! Kos deg masse med den voksende magen:) Håper jeg hører fra deg når jeg kommer tilbake selv om du er rundt 12 uker på vei da;) Jeg visste det, hadde såå god følelse på deg! Kommer til å savne deg masse!! Mange klemmer!! *tybber*: Tuuusen takk, det er så koselig at du følger med på meg selv om du snart skal føde!!! Når jeg kommer tilbake så har du den lille prinsen din, tenk det! Kommer nok til å skrive til deg på facebook da;) Masse masse lykke til med fødselen snuppa!!! Blir nok helt fantastisk når dere får hilse på lille gutten! Håper bekkenet ikke er alt for kranglete fram til det. Klem
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 31. mars 2008 #7 Skrevet 31. mars 2008 ) Takk for det snuppa<3 Det skal nok klaffe for oss begge skal du se! Det skjer vel når vi minst aner det begge to! Glad ideg<3<3
gleder.meg Skrevet 31. mars 2008 #8 Skrevet 31. mars 2008 Trist at det ikke gikk denne gang heller:( Jeg må si at jeg støtter deg i valget å ta en pause fra BIM. Jeg gjorde det 2,3,4 mnd og det var veldig befriende. Sexen ble bedre og jeg klarte å tenke på andre ting enn barn. Nå er jeg tilbake igjen, men tar det litt mer med ro enn forrige gang. Da var jeg hekta! Lykke til:)
isi* med liten januar spire!! Skrevet 31. mars 2008 #9 Skrevet 31. mars 2008 Å uff... JEg har vært uten data i helgen og skulle inn å sjekke om du hadde testet nå.Var såå sikker... Men sikkert godt med en liten pause her i fra baby-tenking. Kanskje typen din ikke føler seg sånn pressset viss det blir litt pause. Er jo vår og sol å sommer kan gjøre godt!! Uff jeg som var så sikker... Livet er urettferdig. Masse lykke til med baby-making ;-) og nyt den friheten du har nå alt du kan i stede da...!!! Lykke til med eksamen å alt!!! Send meg en pm når du er tilbake og fortell alt hvordan du har hatt det og hvordan det går, å allerhelt at du har en liten apekatt som turner i magen!!! Masse gode klemmer, og litt klapp på vode mens magen!!!
tuppa prøvd lenge Skrevet 31. mars 2008 #10 Skrevet 31. mars 2008 nei nei nei!!! ¨nå ble jeg lei meg altså....jævlig trist...hadde virkelig håpet at du var gravid altså....æsj...nå ble jeg skikkelig lei meg...hadde så god følelse når det gjaldt deg nå...skikkelig urettferdig!! ta deg en velfortjent ferie fra bim du vennen!blir sikkert godt å få litt annen å tenke på.ønsker deg masse lykke til med skolen! hvis du vil prate så er det bare å sende en pm:-) så håper jeg du har en spire i magen når du kommer tilbake!:-) super masse lykke til med babylaging og skole!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 31. mars 2008 Tuuusen takk, dere er så fantastiske!!! Skal ikke se bort ifra at jeg sender en pm;) Kommer ihvertfall til å følge med litt. Håper så inderlig at dere ikke er her når jeg kommer tilbake;) Og jeg har fortsatt en god følelse på deg tuppa, lykke til hos legen!! Masse klemmer
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 31. mars 2008 #12 Skrevet 31. mars 2008 Det er nok d som ikke kommer tilbake hit:o)) Hehe! Har en stor følelse på at du er gravid innen juni snuppa mi<3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå