Heb+2 Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Har IKM om 2 dager, og de siste to dagene har jeg vært så svimmel at jeg klarer knapt å stå oppreist. Ser dobbel, og tror snart jeg må gå hjem fra jobb. Sånn ellers har jeg ingen symptomer... Husker ikke hvordan det var sist jeg var gravid, men dette føles litt rart.
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Så skummelt! Kansje du skulle tatt en test for å se om du kansje er gravid?? Lykke til!
SassyMom Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Jeg også!!! Har vært svimmel i dag og har IKM på torsdag....oioi håper vi ikke bare er helt hysteriske da.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Jeg var veldig plaget av svimmelhet under graviditeten. Måtte sykmeldes mye pga det. Men jeg fikk det ikke før jeg var 6-7 uker på vei, da. Håper det er et symptom!! ;-)
Heb+2 Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. mars 2008 Takk for svar! Jeg hadde ikke tenkt på det som et symptom, men da jeg var ute og kjørte i går måtte jeg bare stoppe bilen for jeg så helt tåkete.Skummelt.Har vært ganske konstant svimmel siden da. Krysser fingre og håper!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå