Gå til innhold

Jeg hater NAV!!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil bare meddele at jeg hater NAV.

Tror det sitter mange ukompetente idioter på det kontoret. For jeg forstår ikke hvorfor det er ulike regler fra hvilken person man snakker med, og reglene er helt ulike fra hva som står på www.nav.no

 

ÅH!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ukometente møkkafolk e di... :(( Æ blir åsså så sint på di.. D e aldri et skikkeli svar å få, d e foirskjellig alt etter korsen "tulling" du treff på.

Æ trur f.. mæ at kassa-dama på rema klare å tolke regelverke bedre enn di på NAV!!! Æ lure på korsen utdannelse di har førr å vær kontor-rotte der... ÅÅååhhhh... Blir så sint!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...