Divamamma fødte 16.08.08 Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Jeg vil bare meddele at jeg hater NAV. Tror det sitter mange ukompetente idioter på det kontoret. For jeg forstår ikke hvorfor det er ulike regler fra hvilken person man snakker med, og reglene er helt ulike fra hva som står på www.nav.no ÅH!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Ukometente møkkafolk e di... ( Æ blir åsså så sint på di.. D e aldri et skikkeli svar å få, d e foirskjellig alt etter korsen "tulling" du treff på. Æ trur f.. mæ at kassa-dama på rema klare å tolke regelverke bedre enn di på NAV!!! Æ lure på korsen utdannelse di har førr å vær kontor-rotte der... ÅÅååhhhh... Blir så sint!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå