*Vilhaenbolleiovnen* Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 ble ¨kjempe glad i morrest, våktnet med en meget hard kul på magen, kjente livmora den var rett under navlen, så gikk jeg på do......så ble den nesten helt borte, duste mage kom tilbake!! er 17 + 2 syns det er på tide å komme frem nå
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 haha jeg må le lutt..for sånn har jeg og hatt d helt frem til nå hehehe hver gang jeg måtte på do var magen synlig å den kulen ..men når jeg var ferdig på do forsvant den..men nå er jeg i uke 18 å den har kommet i rekordfart..nå forsvinner den ikke lenger..ikke på den måten:)
*Vilhaenbolleiovnen* Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. mars 2008 har aldrig vært så skuffa noen gang, snakke meg om å lure mamman sin kansje jeg skal slutte å gå på do, så har jeg kul hele tiden,..... ja det var lurt;)
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 min mage poppet bare ut i uke 18:)din kommer nok snart og plutselig:)
*Vilhaenbolleiovnen* Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 31. mars 2008 nå er den tilbake igjen;) si meg er det blæra som har blitt enorm er det den jeg ligger å kjenner på lissm eller er det livmora som blir dyttet ut pga blæra?? lurer på my rart når man er førstegangs;)
*En rosa og en blå* Skrevet 31. mars 2008 #8 Skrevet 31. mars 2008 Livmora blir dyttet oppover når blæra er full.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå