Nora 82 Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 hvor mye støtte får man i mnd når man har barnehgeplass og barn er 3 år? har man krav på noe fra nav da? og noen som vet hvor mye ekstra man skal ha når man er student?
tjorven75 Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Jeg fikk dekt ca 70% mener jeg det var. Var da enslig forsørger og student, men det var i årene 98-00 når eldste jenta var 2-4. Hvordan det er nå vet jeg ikke helt sikkert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå