Gå til innhold

om penger ,ikke krangle.noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

får ca 3000 fra nav i mnd og litt usikker akkurat hva de er for? vet det høres helt teit ut...er registert i folkereg et annet sted enn jeg studerer. hos mor. ønsker ikke dette lenger. er redd jeg kan ha lurt nav uten å mene det...hvordan bør jeg nå gå fram tro? og 970 sum hva er det for?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

970 er summen for barnetrygd i alle fall. Kanskje 3000 er kontantstøtta?? om barnet er stort nok??

Skrevet

kontant støtta er på 3300 kr i mnd. så hvis barnet ikke er i barnehage får du det. men da må du jo søke om å få det, så du skulle du jo helst ha visst om det???

Skrevet

en mor som i tillegg er student og ikke aner hva barnetrygden er på??

Troverdig..

Skrevet

He he. sant nok....

Skrevet

ja, jeg også er student, og snart mor og aner ikke hva barnetrygden er på??? kan du begrunne hvorfor d er et problem??? ikke alle som har levd i 100 år som deg og vet alt..

Skjerp deg JAPP... du er så spydig på alle diskusjonene!!

Skrevet

Du har alltid en kommentar du JAPP, og stort sett ufine.... Hva med å gi en kommentar når du har noe fornuftig å si....

Skrevet

Men -ærlig talt, jenta mi. Du må da vite hvor pengene kommer fra? Hvis de er fra nav får du jo en lønnslipp. Ellers må du jo ringe nav å høre. Hvis ikke du har fått barn enda er det jo overhode ingen grunn til at du som student skal få penger av de uansett, vil jeg tro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...